overschrijven niet togestaan

hen2507
Topic Starter
Berichten: 3

overschrijven niet togestaan

#1 , 07 feb 2011 13:22

Hallo,

Ik wil een wagen op mijn naam overschrijven en bij het postkantoor kreeg ik de melding ''niet geaccepteerd''...controle rdw gedaan op kenteken geen meldingen...wel had ik openstaande boete's, netjes betaald,vervolgens weer geprobeerd over te schrijven..zelfde melding.CIJD benaderd voor controle...geen meldingen.Kan iemand mij vertellen hoe ik kan controleren of er meldingen op mijn rijbewijs staan of persoon?ik begrijp er niets meer van.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
hen2507
Topic Starter
Berichten: 3

#2 , 07 feb 2011 14:13

Niemand????

Lanox
Berichten: 3522
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 feb 2011 14:17

Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp niets van Uw verhaal. Wat wilt U juist doen? En wat loopt er juist verkeerd?

Reclame

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#4 , 07 feb 2011 14:23

't klinkt me hollands in de oren.....
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

EvilFreD
Berichten: 677

#5 , 07 feb 2011 14:29

Iig heeft één en ander geresulteerd in de betaling van openstaande boetes :)
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

EvilFreD
Berichten: 677

#6 , 07 feb 2011 14:33

CIJD is CID denk ik
Criminile Inlichtingen Dienst (Tegenwoordig Criminele Inlichtingen Eenheid)
En idd Nederlands.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

hen2507
Topic Starter
Berichten: 3

#7 , 07 feb 2011 14:47

Sorry het moet zijn cjib...en sancties opgelegd zoals invordering rijbewijs of wagen vanwege te lange openstaande boete's is niet van toepassing hier.Ik krijg de wagen niet op mijn naam geschreven,navraag gedaan bij het rdw omtrent de wagen,,geen bijzonderheden,toch een melding tijdens het overschrijven transactie niet toegestaan

EvilFreD
Berichten: 677

#8 , 07 feb 2011 15:12

Centraal Justitieel Incassobureau en Rijksdienst voor Wegverkeer zijn ook Nederlandse instellingen.
U heeft toch de .be extensie achter de domeinnaam van dit forum zien staan mag ik veronderstellen?
(Waarbij ik overigens niet gezegd wil hebben dat er hier niemand is met kennis van Nederlandse wetgeving)
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”