Wielerterroristen

digits
Berichten: 224

Re: Wielerterroristen

#16 , 31 jan 2011 14:46


Ik heb daar eigenlijk vaak toch wel begrip voor. Rond mijn thuis-gemeente werden "nieuwe perfecte fietspaden" aangelegd met rode klinkers, en bij elke oprit zitten daar hoogteverschillen in. Zelfs met een gewone fiets op weg naar het (vakantie)werk was dat ongelofelijk irritant. Dat vibreert als gek als je wat snelheid hebt en je wordt zeeziek als je daar een kwartier op rijdt.

Dusja, ik reed dan ook op de platte betonweg... :|
Als iedereen deze redenering volgt :roll:

=> de straten rond de grote markt van Turnhout bestaan uit kasseien. Met de motor moet ik daar ook serieuze klappen opvangen en uiterste concentratie opbrengen om niet neer te gaan.
Het voetpad daarentegen ligt er perfect bij......nemen we dat maar :mrgreen:
Als iedereen die redenering volgt zal men misschien functionele fietspaden aanleggen ipv fietspaden die er enkel mooi uitzien (of goedkoper zijn ?).

Maar u moet geen schrik hebben om mij daar tegen te komen, ik rij nu ook met de auto :mrgreen:

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”