Foutparkeerders op privédomein

Gilwell123
Topic Starter
Berichten: 3

Foutparkeerders op privédomein

#1 , 26 okt 2010 09:56

Hallo, :(

We zitten op het werk een beetje in de penarie... We hebben, samen met nog vele andere mensen, een onoverdekte privéparking. (zonder poort)
Om de haverklap komt er iemand op onze plek staan, zonder te vragen of ze er mogen staan. Wij moeten wel maandelijks aan een syndicus betalen voor onze parkings, zij niet!

Volgens wat ik gehoord heb kan de politie op privéterrein niets doen... Dus aan hen hebben we niets.
Een takelwagen kan niet tot hier geraken... Dus nogmaals njet. :cry: Zelfs als we een auto zouden laten wegtakelen, moeten wij betalen en niet de eigenaar van de auto. We zijn spijtig genoeg niet rijk genoeg om al die foutparkeerders te laten wegtakelen.

Dus, wat moeten we doen?

Ten einde raad, maar toch vele groetjes!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 26 okt 2010 10:20

is hier al enkele malen ten voeten uit besproken, inclusief mogelijke maatregelen.

Zoek eens op foutparkeerders en wielklem?

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 26 okt 2010 12:28

Zoek eens op foutparkeerders en wielklem?
Je moet dan wel de zoekfunctie helemaal bovenaan (onder het logo van Juridisch forum) gebruiken.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38595

#4 , 26 okt 2010 19:30

Buiten het feit van opzoeken... de VME en dus ook de sybdicus moet u het ongestoorde genot geven van uw eigendom ( of huurplaats) - desnoods zetten ze beugels of andere afsluitingen.
Vermoedelijk op grote prvé parking wel dan moet de VME maar optreden en zoals reeds gezegd zoek maar op die woorden :roll:

Gilwell123
Topic Starter
Berichten: 3

#5 , 02 nov 2010 09:37

is hier al enkele malen ten voeten uit besproken, inclusief mogelijke maatregelen.

Zoek eens op foutparkeerders en wielklem?
Als ik hierop zoek vind ik niets dat voor ons toepasbaar is. Anders had ik dit bericht niet verstuurd.
Wielklemmen zijn mogelijk, maar aangezien wij hier het enige kantoor zijn, gaan wij dit moeten doen én krijgen wij de razende foutparkeerders op hun dak. Mijn werkgever ziet dit niet zitten en wil vermijden dat wij fysiek zouden worden aangevallen. (Wat in het verleden reeds gebeurd is trouwens)

Ook een hek of poort plaatsen is onmogelijk. Er zijn hier ongeveer 200 garages. Het zou een enorme kost zijn hen allemaal minstens 1 sleutel te overhandigen. Dat niet alleen, wij zijn een vzw dat draait op voornamelijk vrijwilligers. We kunnen hen moeilijk allemaal een sleutel geven.

Toch bedankt voor de inbreng.

Gilwell123
Topic Starter
Berichten: 3

#6 , 02 nov 2010 09:38

Buiten het feit van opzoeken... de VME en dus ook de sybdicus moet u het ongestoorde genot geven van uw eigendom ( of huurplaats) - desnoods zetten ze beugels of andere afsluitingen.
Vermoedelijk op grote prvé parking wel dan moet de VME maar optreden en zoals reeds gezegd zoek maar op die woorden :roll:
Het gebruik van beugels is ook onmogelijk. Er mag niet geboord worden in de grond of de muren.

Toch bedankt voor de uitleg.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”