Rijbewijs ingevorder + proeftijd

Mauzer
Topic Starter
Berichten: 2

Rijbewijs ingevorder + proeftijd

#1 , 20 sep 2010 17:48

Goeiedag....

ik zit egt even met iets in mijn maag...
ik heb 2 jaar geleden een ernstig ongeluk gekregen met de scooter door frontaal te zijn aangereden door een auto
ik had toen geen rijbewijs dus ook niet verzekerd... 2 jaar later werd ik pas voor de rechter gedaagd ( had in de tussentijd tog mijn rijbewijs mogen halen) toen kreeg ik 3 maanden rijontzegging opgelegd + een proeftijd van 1 jaar
maar nu vanmiddag zat ik op de fiets en wilde ik het stoplict nog halen maar precies toen ik er doorheen reed sprong die op rood.. en je raad het al er stond een politie wagen bij het stoplicht... nu heb ik een boete gehad van 60 euro... maar weet iemand of dat nu gevolg zou kunnen hebben voor mijn rijbewijs? want ik krijg 22 oktober 2010 mijn rijbewijs terug van de rechtbank??

kan iemand mij alsjeblieft helpen alvast bedankt m.v.g mauzer

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#2 , 20 sep 2010 19:44

60 euro voor door het rood te rijden? Dat klopt niet. Op welk artikel hebben ze geverbaliseerd?

Mauzer
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 21 sep 2010 08:13

Ik zie hier op de boete staan catogorie 4. Feitnummer 604 geloof ik die mensen schrijven zo onduidelijk :p
Ik woon ook in nederland trouwens dus s mss anders dan in belgie

Reclame

Rebel-with-a-cause
Berichten: 1216

#4 , 21 sep 2010 15:26

Ik woon ook in nederland trouwens dus s mss anders dan in belgie
Als je Nederlander bent, stel je de vraag beter op het Nederlands forum.

Hera
Berichten: 57

#5 , 29 sep 2010 16:13

http://www.flitsservice.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zal je beter kunnen helpen

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”