intrekken rijbewijs

blaadje
Topic Starter
Berichten: 1

intrekken rijbewijs

#1 , 04 okt 2006 15:18

heb rijverbod voor lange tijd gekregen(6mnd)en vraag me af of het mogelijk is te regelen dat dat zo snel mogelijk ingaat(liefst morgen) in plaats van te moeten wachten tot wijkagent met papier komt binnen paar maanden
thx

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dieke
Berichten: 1299

#2 , 04 okt 2006 16:29

Ja hoor, dat kan. Vraag ineens of ze zelf hun kopje koffie meebrengen wanneer ze langskomen en vergeet vooral de koekjes niet :wink:

Maw wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.

Bjorn Ketels
Berichten: 148
Locatie: Pittem

#3 , 05 okt 2006 17:54

heb rijverbod voor lange tijd gekregen(6mnd)en vraag me af of het mogelijk is te regelen dat dat zo snel mogelijk ingaat(liefst morgen) in plaats van te moeten wachten tot wijkagent met papier komt binnen paar maanden
thx
Beste,

zo'n afspraken zijn wel degelijk mogelijk. U vraagt daartoe best aan Uw advocaat dat hij contact opneemt met het Openbaar Ministerie verbonden aan de politierechtbank waardoor U veroordeeld bent. Het O.M. is immers bevoegd om de straf uit te voeren en het bepaalt - binnen welomschreven contouren weliswaar - tevens de modaliteiten ervan. Mits een (goede) motivering, kan U Uw wens misschien in vervulling zien gaan...

Bjorn.
[b]"[i]Cedant arma togae, concedat laurea linguae[/i]", Marcus Tullius CICERO, De Officiis 1, 22, 77.

"[i]Inter utrumque tene[/i]", Publius Ovidius NASO, Metamorphoses 2, 140.[/b]

Reclame

Guido Van Peeterssen
Berichten: 1
Locatie: Gent
Contacteer: Website

#4 , 16 jan 2008 20:23

Geachte,
Volgens mij zijn er inderdaad een aantal zaken die men kan regelen zoals zelf de datum kiezen waarop het rijverbod ingaat.
Een andere mogelijkheid is het betalen van de boete in schijven.
Maar het is niet mogelijk om bv én te kiezen wanneer het rijverbod ingaat én de boete te betalen in schijven.

Rebel-with-a-cause
Berichten: 1216

#5 , 16 jan 2008 22:02

Geachte,
Volgens mij zijn er inderdaad een aantal zaken die men kan regelen zoals zelf de datum kiezen waarop het rijverbod ingaat.
Een andere mogelijkheid is het betalen van de boete in schijven.
Maar het is niet mogelijk om bv én te kiezen wanneer het rijverbod ingaat én de boete te betalen in schijven.
Ik heb nochtans nog te horen gekregen dat 'verkeers'boeten NOOIT in schijven kunnen betaald worden???

ocnad
Berichten: 11

#6 , 06 nov 2011 08:36

heb rijverbod voor lange tijd gekregen(6mnd)en vraag me af of het mogelijk is te regelen dat dat zo snel mogelijk ingaat(liefst morgen) in plaats van te moeten wachten tot wijkagent met papier komt binnen paar maanden
thx
wat was de overtreding die je begaan hebt ?
MVG

Franciscus
Berichten: 38602

#7 , 06 nov 2011 13:34

feiten van 5 jaar geleden.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”