Politierechtbank

Anoniemka95
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Politierechtbank

#1 , 19 jan 2024 00:57

Hallo ,

Ik heb net een brief gekregen van de gerechtsdeurwaarders met daarop een feit dat werd gepleegd met de auto , ik heb namelijk zonder een begeleider en een voorlopige rijbewijs B gereden , 1ste keer was dat in 2019 daarvan kreeg ik een boete die ik nu afbetaald nogsteeds en in 2022 daardoor is me voorlopige rijbewijs afgepakt van de feit in 2022 al zeker meer dan 6 maanden , en weet ik niks meer daarover , de wijkagent kwam met een blad die ik moest invullen en ik heb mijn rijbewijs bij de rechtbank ingegeven nooit meer daarover iets gehoord tot nu die brief , nu in de brief staat dat ik moet voorkomen voor de politierechtbank en word gedagvaard met betrekking van de gerechtsdeurwaarders , gevangenisdirecteur en de agent van openbare macht door de procureur des konings (parket)

Wat kunnen mijn opgelegde straffen zijn ? Ik sta ook onder voorwaarden vrij omwille van een andere onderzoek waar ik helemaal niet schuldig ben , kan er daarvan ook problemen komen of kom ik terecht inde gevangenis ??

Alvasg bedankt voor de antwoorden! ⁷800

Inazuma
Berichten: 9780
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 19 jan 2024 19:40

Schrijf eens leesbaar neer voor welke feiten je gedagvaard wordt

Datum van de feiten, en datum eerdere veroordeling

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”