Onterechte GAS boete

Leuvenaar68
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Onterechte GAS boete

#1 , 25 okt 2023 12:22

Goedemiddag,

Ik kreeg zonet van mijn werkgever een boete doorgestuurd dat ik een maand geleden door een autoluwe straat vlakbij mij thuis ben gereden. Hier heb ik echter al 5 maanden lang een vergunning voor, samen met de autoluwe straat waarin ik woon. Deze 2 straten zijn gecombineerd in 1 vergunning, dus als deze niet in orde was zou ik al 5 maanden lang elke dag een boete moeten krijgen.

Ik heb hem aangevochten en hoop snel een antwoord te krijgen. Als mijn bezwaar wordt afgekeurd, heb ik dan nog opties?

wanton
Berichten: 9897
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 25 okt 2023 13:36

Juiste auto gebruikt?
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Leuvenaar68
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 okt 2023 13:43

Juiste auto gebruikt?
Ik heb geen andere :wink:

Reclame

Inazuma
Berichten: 9789
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 25 okt 2023 16:08

Ik heb hem aangevochten en hoop snel een antwoord te krijgen. Als mijn bezwaar wordt afgekeurd, heb ik dan nog opties?
Dan kan je zelf naar de politierechtbank stappen, rolrecht betalen, en gefundeerd bezwaar indienen

Sirkii
Berichten: 5431

#5 , 26 okt 2023 22:40

Als je idd gefundeerde argumenten hebt naar de politierechtbank stappen. Heb zo zelf een paar jaar geleden een onterechte parkeerboete in t Stadt kwijtgescholden gekregen …. Heeft mij veel energie gekost voor 110€ maar t was de sport waard. …. Wel maar beginnen als je rationele argumenten hebt . Emotie helpt niet.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”