depannage

WP002
Berichten: 1479

Re: depannage

#16 , 04 jun 2015 10:22

Maar bij niet akkoord zal u naar de rechtbank moeten stappen.
Waar u zeer waarschijnlijk ongelijk zal krijgen.
Waarna u de rekening van de gerechtskosten zal worden gepresenteerd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#17 , 06 jun 2015 10:50

Waarom dat de politie tegen mijn gezicht liegt, van dat ze mij geen boete gaan geven en het dan toch wel doet is 1 punt.
Je bent "blij" vertrokken hé ...

Zo hebben ze geen last van jou .

lohabra
Berichten: 1015

#18 , 06 jun 2015 14:56

Waarom dat de politie tegen mijn gezicht liegt, van dat ze mij geen boete gaan geven en het dan toch wel doet is 1 punt.
Je bent "blij" vertrokken hé ...

Zo hebben ze geen last van jou .
Gebeurt steeds vaker. Overtreder denkt er met een vermaning vanaf te zijn, dus houdt zich netjes gedeisd. Enkele dagen later, volgt dan per post de ontnuchtering .... TOCH een PV aan z'n broek.
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#19 , 06 jun 2015 23:38

Politie kan net zo goed gezegd hebben: we laten het hierbij inzake het nutteloze en doelloze gesprek.
Kan net zo goed hoor.
Mensen horen graag wat ze denken dat er gezegd is.

k9007
Berichten: 2

#20 , 09 jun 2015 22:00

Politie kan net zo goed gezegd hebben: we laten het hierbij inzake het nutteloze en doelloze gesprek.
Kan net zo goed hoor.
Mensen horen graag wat ze denken dat er gezegd is.

Nee nee , De politie heeft letterlijk gezegd dat ze mij geen boete zouden geven voor fout parkeren en geen pv zouden opstellen.

Het is niet van mensen horen wat ze denken dat er gezegd is, maar dat de politie de vertrouwen dat de bevolking in hen heeft kwijt aan het spelen is.

En vind het ook een beetje raar langs jouw kant dat je zo'n opmerking schrijft terwijl je daar niet was en met zo'n uitspraak bestempel je mij als leugenaar en de politie (omdat ze zeker de politie zijn ) als altijd waarheidsgetrouw te zijn.

Ik hoop dat jij nooit met zulke praktijken geconfronteerd word en dat de mensen dan niet aan je worden zullen twijfelen.

Franciscus
Berichten: 38596

#21 , 09 jun 2015 22:08

Dan kan u naar de rechtbank stappen om uw gelijk te halen.

Ter zake wat werkelijk gezegd wordt en wat men denkt dat er gezegd is .... daar zal u vermoedelijk een andere mening over gehad hebben dan de politie.
Wat ook kan is dat de agenten/ inspecteurs van hun overste / dispatch toch opdracht hebben gekregen om PV op te stellen gezien er een takelbon was.
Gemeente is niet diegene die de kosten moet betalen noch het parket.

Wat hier juist is gebeurd weten we natuurlijk niet.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”