Herstel onderzoek

Arnen
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Herstel onderzoek

#1 , 24 feb 2023 04:59

Ik werd een paar jaar geleden gestopt voor een alcoholcontrole waarbij ook een speeksel test gedaan werd de rechter besliste om mij te beboeten , een rijverbod en een herstel onderzoek te geven en een jaar met voorwaarde ik niet terug positief zou blazen of weer cannabis of een ongeval zou hebben, de resultaten waren goed, alle testen goed gelukt en urine was clean van cannabis boetes direct betaald. Maar toch besliste de psycholoog om mij nog een jaar extra op te volgen met om de 3 maanden zelf bij de dokter urineonderzoeken te laten uit voeren. Als ik hem dan contacteerde waarom hij vond dat ik mijn rijbewijs niet terug mocht zei hij doodleuk " dat zal iets zijn op basis wat je gezegd hebt" zodus voor een herstel onderzoek vond de psycholoog het niet nodig om mij te informeren over wat ik verkeerd zei dus.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas_A
Berichten: 2325
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 feb 2023 06:01

U krijgt het resultaat van de herstelonderzoeken achteraf op basis van verslag arts en psycholoog (medische en psychologische testen),

Tijdens het gesprek moet deze u inderdaad niet wijzen op wat u “verkeerd” zegt.

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 24 feb 2023 09:44

Aan de hand van het bericht van TS zou ik ook vermoeden dat hij er nog niet klaar voor is.

Reclame

ongelukbelaagd
Berichten: 516

#4 , 24 feb 2023 10:14

Wat is de vraag juist?

Arnen
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 03 mar 2023 18:58

De vraag is waarom je mag bellen na de beslissing van het onderzoek voor feedback dat geen feedback is pas: ook deed ik vorig jaar mijn opleiding bewakingsagent ook met psychologische testen en was direct geslaagd,heeft dat geen gewicht in het gesprek met de psycholoog

Arnen
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#6 , 03 mar 2023 19:15

Aan de hand van het bericht van TS zou ik ook vermoeden dat hij er nog niet klaar voor is.
Kan u zich dan ook verklaren wat er precies in het bericht staat dat u doet vermoeden?

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”