2 x Geflitst in 1 minuut tijd en ZELFDE snelheid .

De Stoffel 83
Topic Starter
Berichten: 13

2 x Geflitst in 1 minuut tijd en ZELFDE snelheid .

#1 , 06 apr 2009 19:58

Dit snap ik niet vriendin kreeg vandaag proces verbaal aan dat ze geflitst is .
Blijkbaar zijn dit er dan nog wel is 2 het rare er aan is da datum en nummerplaat zijn zelfde dit is mogelijk .
Maar mijn vraag is, is het mogelijk van 52km/h te rijden ze flitsen u je draait terug en je word nog eens geflitst ?
Zonder dat we zelf tot nu vandaag wisten da we geflitst zijn .

- 1ste maal 16.27u aan 52km/u dit is foto nummer 3 (110€)
- 2de maal 16.28u aan 52km/u dit is foto nummer 13 (110€)


MAx. toegelaten snelheid is 30km/u .
Is geflitst op 07/03/2009 en hebben het vandaag toegekregen .
Eikingsdatum is 11/01/2008
Wat kunnen wij hier aan doen dit is toch niet mogelijk ?
Dusnoots kan ik de papieren wel inscannen hoor voor bewijs te leveren :d
MVG Stoffel

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD
Berichten: 3580

#2 , 07 apr 2009 15:28

Lijkt mij idd. zeer onwaarschijnlijk, gezien de snelheid identiek is ook al, en ook de tijdsinterval van 1 minuut. Is dit door hetzelfde toestel gebeurd ?

Ik weet nu niet of die toestellen jaarlijks moeten geijt worden; want indien wel zit ge natuurlijk goed vermits het bij dit toestel meer dan een jaar geleden is.

digits
Berichten: 224

#3 , 07 apr 2009 15:33

off topic: brrr, geflitst in zone 30. waar is dat gebeurd ? kwestie van wat voorbereid te zijn

Reclame

De Stoffel 83
Topic Starter
Berichten: 13

#4 , 07 apr 2009 16:13

@ john
Dit is effectief doorzelfde toestel gebeurd blijkbaar flitst voor en achterkant tegenwoordig .
Ik heb gehoord bij iemand die politie zone londerzeel zit en die vermelde me da deze om de 6 maanden geijkt moeten worden en dit is al langer dan een jaar geleden .
MVG

Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#5 , 07 apr 2009 19:17

als het inderdaad te lang geleden is dat het toestel geijkt is, dan heeft grond om de overtreding te betwisten, als ik mij niet vergis is hier omtrent al eens een zaak geweest :oops:

JohnD
Berichten: 3580

#6 , 07 apr 2009 21:41

Voor en achter kant geflitst door een en hetzelfde toestel en dan 2 boetes krijgen ! Wat krijgen we nou ! Gewoon geldigheid van de meting betwisten. Als dat wettelijk om de 6m. moet en het is meer dan een jaar geleden gebeurd is die boete natuurlijk niet geldig.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”