Herstelonderzoek

Ikiteru
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Herstelonderzoek

#1 , 03 okt 2022 20:52

Beste,

Ik heb mijn bloed laten afnemen bij mijn huisdokter, met als resultaat
CDT; 0.7
ALT; 36
AST; +53 in plaats van 40
GGT; 18
MCV; 90

Alles is goed behalve de ast waarde wat ik niet goed snap want ik drink namelijk hoogstens 4 pintjes in een maand, soms 2 maanden niks.. nu goed zal ik worden afgekeurd voor 1 licht verhoogde lever waarde ?

Mvg,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas_A
Berichten: 2323
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 okt 2022 05:41

Het uiteindelijke medische advies wordt door een arts gegeven op basis van deze resultaten. De scores zijn dus niet het advies op zich, het is geen examen.

Er kunnen ook andere medische redenen zijn voor een verhoogde AST-waarde die geen invloed hebben op het rijden met een auto.

Ikiteru
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 okt 2022 19:39

Update: ik ben geschikt verklaard, het was vooral die cdt waarde die telde blijkbaar.. nu goed als het iemand kan helpen in de toekomst, is blijkbaar de cdt die belangrijk is en natuurlijk schuldbesef wat ik zeker normaal vind.. de cdt waarde zoals hij mij uitlegde was dat iemand die regelmatig veel drinkt een bepaald eiwit aanmaakt, die kan worden aangetoond in een onderzoek.
tussen 0.3 en 0.9 als 30 jarige word beschouwd als normaal, daar boven word als 30 jarige abnormaal gevonden met GGT waarde ook gestegen. Weet niet of het iemand helpt maar goed

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”