wielerterroesisten

jef007
Topic Starter
Berichten: 1684

wielerterroesisten

#1 , 26 feb 2022 17:56

kan iemand mijn geheugen even opfrissen ?

vandaag op deze zonnige dag, heb ik op de straat 4 of 5 groepen wielerterroeristen tegengekomen
"natuurlijk" rijden ze OP de rijbaan voor auto's

vanaf met hoeveel mogen ze op de rijbaan voor de auto's rijden??

dank bij voorbaat

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

jef007
Topic Starter
Berichten: 1684

#3 , 26 feb 2022 18:40

dus ze moeten met minstens 15 zijn om op de rijweg te mogen rijden!!

Reclame

mava105
Berichten: 22271
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 27 feb 2022 11:12

Kom dat hier dagelijks tegen. Er is hier een breeds fietspad met dubbele rijrichting, maar dagelijks zie ik een eenzame tenorist met de fiets , of met 2 - 3, dat fietspad negeren. En als ik dan even toeter, steken ze hun middenvinger op. Zou het strafbaar zijn als je hun van de baar zou rijden met de wagen? (natuurlijk na opname via dashcam)

Kali
Berichten: 762

#5 , 27 feb 2022 11:58

Kom dat hier dagelijks tegen. Er is hier een breeds fietspad met dubbele rijrichting, maar dagelijks zie ik een eenzame tenorist met de fiets , of met 2 - 3, dat fietspad negeren. En als ik dan even toeter, steken ze hun middenvinger op. Zou het strafbaar zijn als je hun van de baar zou rijden met de wagen? (natuurlijk na opname via dashcam)

Helaas wel 😉

Onlangs zelfs meegemaakt dat doordat ze 100m verder linksaf wouden afslaan, ze zelfs niet wouden laten voorbij rijden en meer en meer op strook tegen richting begonnen te rijden om te blokkeren … toen ze merkten dat de auto wel heel dichtbij begon te komen zijn ze beginnen inhouden met middel vingers …

jef007
Topic Starter
Berichten: 1684

#6 , 27 feb 2022 15:29

HOOG TIJD dat de politie deze terroristen ook eens aan de kant zet!!!

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”