Medische test

Boermaan
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Medische test

#1 , 03 nov 2021 13:32

Hallo

Ik ben in maart tegen gehouden door de politie waarop zij een speeksel afname gedaan hebben.
Het resultaat is dat er cannabis teruggevonden is.

Ik ben in september voor de politierechtbank verschenen waar ik uitstel gekregen heb tot februari. Daartussen zou ik op controle moeten bij een aangestelde dokter van de rechtbank.

Vandaag krijg ik een mail dat ik binnen 2 dagen op controle moet naar de dokter.
Ik heb mijn cannabis gebruik nog niet kunnen stoppen dus ik weet dat ik positief zal testen.

(De procureur heeft mij artikel 46 opgelegd)

Ik weet nu echt niet wat ik moet doen.
Hoe kan ik dit oplossen in deze situatie?

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Berichten: 3521
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 nov 2021 13:44

Niet. De oplossing werd u in september gegeven, maar u heeft er niets mee gedaan.

LeenW
Berichten: 12828

#3 , 03 nov 2021 13:52

Op korte termijn gaat u enkel de waarheid kunnen vertellen aan de arts en de rechter. Daarna gaat u eens goed moeten nadenken over wat het belangrijkste voor u is, uw rijbewijs of uw verslaving.

Reclame

LYNX XX
Berichten: 2504
Juridisch actief: Nee

#4 , 03 nov 2021 14:19

Al ooit eens nagedacht aan de veiligheid en het leven van uw medemens ? Een potentieel gevaar op de weg en dit met voor bedachte raden, want de nadelen en de gevolgen van cannabis zijn algemeen gekend.

Meeboo
Berichten: 1488

#5 , 03 nov 2021 14:31

Medische ongeschiktheid kan idd laaaang duren

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”