bromfiets

testelt
Topic Starter
Berichten: 64

bromfiets

#1 , 22 feb 2021 14:00

DE bromfiets klasse A is in beslag genomen , reed harder dan 25/u
maar de nmr plaat krijgen wij niet mee .heb naar omnirecht gebeld .
Deze vertelde mij dat ze dat mogen ,reden de nmr plaat kan op andere bromfiets worden gezet .dan vraag ik mij af als ik een nieuwe plaat aanvraag voor andere brommer te zetten dan mag ik dus wel rijden met een andere bromfiets? snap het niet

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#2 , 22 feb 2021 15:25

zolang u rijbewijs niet in beslag is genomen mag u met een andere bromfiets rijden.

de andere bromfiets zal u in regel moeten stellen

pouly
Berichten: 243
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 feb 2021 16:04

DE bromfiets klasse A is in beslag genomen , reed harder dan 25/u
maar de nmr plaat krijgen wij niet mee .heb naar omnirecht gebeld .
Deze vertelde mij dat ze dat mogen ,reden de nmr plaat kan op andere bromfiets worden gezet .dan vraag ik mij af als ik een nieuwe plaat aanvraag voor andere brommer te zetten dan mag ik dus wel rijden met een andere bromfiets? snap het niet
Iedere bromfiets moet ingeschreven zijn zoals een auto. Dus uw nummerplaat zomaar afnemen van de ene bromfiets en aan een andere bromfiets hangen kan zo maar niet. Als je een andere bromfiets in het verkeer wil brengen zal je voor deze een andere nummerplaat moeten aanvragen en ook een verzekering nemen.

Reclame

testelt
Topic Starter
Berichten: 64

#4 , 22 feb 2021 16:37

dank je voor de info

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”