Laden en lossen

EliteExpression
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Re: Laden en lossen

#16 , 01 okt 2020 18:00

Maar neen, laden en lossen betekent niet dat u de boodschappen nog eens rustig in de diepvries kan rangschikken....
Neem het van mij aan als ik zeg dat ik dat ijs niet op mijn gemak gerangschikt heb maar rap er in gesmeten

Ik kan er mij wel in vinden om dat nu niet te doen.

Het gaat mij eigenlijk totaal niet om die ijsjes, ik wil mijn boodschappen gerust in mijn gang laten staan, waar enkel ik de sleutel van heb. Want zoals eerder aangegeven zouden mijn buren eens een lekkere grabbel doen in de tassen terwijl ik weg ben.

Ik woon hier nu 2 jaar en in die tijd ben ik al zo'n €150 armer omdat er zaken gestolen worden in mijn gebouw.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
EliteExpression
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#17 , 01 okt 2020 19:00

Dus het volgende dan: ik los en ipv alles in de lift te zetten draag ik het iedere keer meteen naar boven. De agent ziet mij dan wel lossen, op het einde laat ik iets licht staan dat ik dan meeneem vanaf mijn parkeerplaats, dat kan dan wel?

Franciscus
Berichten: 38596

#18 , 01 okt 2020 21:39

Als u binnen een redelijke tijd terug beneden bent. de vraag is wat is redelijk.
Dochter heeft een PV gekregen omdat ze binnen kleindochter ging halen. Was eerst de auto uit verder gelegen garage gaan halen. Dan autostoel binnen gaan halen en in wagen geplaatst en dan kleindochter opgepakt en naar buiten in wagen gezet.
Kreeg tijd daarna een PV.
Politie heeft ze niet zien laden en lossen en ik heb geen combi of ander voertuig gezien en het was niet de fietsploeg.

Reclame

Oude Belg
Berichten: 3192

#19 , 03 okt 2020 19:02

op het einde laat ik iets licht staan dat ik dan meeneem vanaf mijn parkeerplaats, dat kan dan wel?
Als ik uw vorige posts mag geloven, wordt dat meteen gepikt. Vrij zinloos dus. Lossen is trouwens lossen, niet de trap opdragen.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”