Angst voor flitspaal

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

Angst voor flitspaal

#1 , 22 jun 2020 05:38

Ik post hier normaal nooit niets meer, lees ook niks; ik volg geblindeerd 'waze'. Controles deren mij niet want ben nooit onder enige vorm van 'intoxicatie', Maar.. heb afgelopen week 6 x op e313 richting hasselt gereden niet door gehad dat er aan beide kanten dmv werken maar 70 gereden mocht worden. "Daarnet dacht ik 'shit' da focking program zei 120. Als ik 6x gevlamd ben ga ik eraan." Dus bij deze: weet iemand of daar flitsers staan?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
berenod
Berichten: 942

#2 , 22 jun 2020 07:47

Huh?
Enkel Waze en niet naar de weg/borden kijken?

'T is te hopen dat er gene flitser stond (of ene maar voor één dag), en dat het een wake up call is voor u om naar de baan te kijken ipv naar uw technologie!

Als Waze niet gepiept heeft gaat ge waarschijnlijk wel chance hebben, normaal worden die flitsers héél snel gerapporteerd...Natuurlijk, als hij zegt dat er een flitser staat en je rijdt mooi 120 omdat je denkt dat je er 120 moogt....

mava105
Berichten: 22259
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 22 jun 2020 09:10

ik volg geblindeerd 'waze'.
Daarom waarschijnkijk al die kop staart aanrijdingen op de autostrades waar gewerkt wordt. Bestuurders kijken niet meer naar de borden langs de weg. Hopelijk krijg je een boete , en let je de volgen,de malen wel op de weg en de daar aangebrachte borden. Die staan daar met een reden.

Reclame

LeenW
Berichten: 12828

#4 , 22 jun 2020 11:10

"Weet iemand of daar flitsers staan?" lijkt mij niet echt een juridische vraag.

Voor het overige herinner ik mij meerdere topics van u waarin u zei dat uw rijverbod onterecht was, en nu komt u hier doodleuk verklaren nooit naar borden te kijken? Sommige mensen krijgen toch echt te veel kansen in onze maatschappij.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”