Aangereden tijdens voorwaarts inparkeren

Oude Belg
Berichten: 3192

Re: Aangereden tijdens voorwaarts inparkeren

#16 , 15 jun 2020 10:20

rijvak?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5395

#17 , 15 jun 2020 12:44

Inderdaad een frustrerende materie. Jaaaren geleden hetzelfde voorgehad: bij t achterwaards verlaten van een parkeerplaats aangereden door een onverlaat die te snel reed en in fout gesteld omdat de getuige die ik had onbereikbaar bleek. t Was wel een firmawagen zodat het me “maar” 125€ franchise gekost heeft en t dus zo-zo gelaten heb.

Als je in,fout gesteld wordt dan het advies vragen van je rechtsbijstand. Als ze negatief adviseren en je procedeert toch dan betaalt de verzekering enkel als je wint (zie polis)

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#18 , 15 jun 2020 14:23

Bemerking , de aanrijdende wagen bevond zich nog niet in het rijvak waar ts haar parkeer handeling reeds aan het uitvoeren was , dus is de aanrijdende wagen duidelijk in de fout , ik zou bijna zeggen een opzettelijke aanrijding
Nog éne die zijn eigen wegcode en rechtspraak ter plekke uitvindt ... en ineens nog een stapje verder gaat: de voorrangsgerechtigde bestuurder maakt er een opzettelijke aanrijding van.


Of een manoeuvre reeds bezig was, speelt geen enkele rol.
Voorrangsplicht blijft bestaan.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”