Rare en slechte ervaring speekseltest

John Béton
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

Re: Rare en slechte ervaring speekseltest

#31 , 11 mar 2020 12:34

@Marcus ja maar da was paar dagen geleden voor ik ben tegegehoude heb vele langer als normaal moette wachtte op de uitslage omdat ze ni duidelijk waren heb nooit buitenn jointje iets gebruik en er kwam amfetamine en thc op te staan en ja de auto is verzekerd maar verzekeringpapier was er niet ook niet via mail of het papier doorgestuurd dus was die niet aanwezig en aangezien het mijn vriendin haar auto is wistk da zelfs niet by de speekselanalyse juist hetzelfde mss 25 min lang moette insteke en telkens opnieuw weer omdat er zogezegd niet voldoende speeksel was

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
John Béton
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#32 , 11 mar 2020 12:42

En de checklist het grappige van al ik vertoonde niks ze hebbe echt overdreven typische kenmerken van een blower en speed snuiver gwn aangevinkt want wie kan nu actief en chil tegelijkertijd zijn dan moet ik sel speciale gaves hebbe nu maar wachtte op de resultaten he hopelijk lage waarden datk middelijke schikking kryg of anders een advocaat pakke zo simpel ist de wet is gebasseerd iin geldkloperij een joint roke mag in je prive mr oweee als je niet stoned bent en achter stuur word tegegehoude want je kan altijd positief likke dikkke zever ist alcohol is vele gevaarlijker kheb nog nooit gehoord dat iemand onder '' invloed'' van cannabis iemand de lucht heeft ingereden alcohol wel en ja by sommige cannabis maar gemixd met andere bazaar

Issued
Berichten: 1227

#33 , 11 mar 2020 13:12

een joint roke mag in je prive
Bezit van cannabis (hoe klein ook) blijft illegaal. Het parket vervolgt gewoon niet meer.

Reclame

Tybo
Berichten: 145

#34 , 11 mar 2020 14:54

Pas als je het resultaat van de analyse ontvangt zal je weten of je al dan niet strafbaar bent.
Indien strafbaar zal de zaak d'office voor de Politierechtbank voorkomen.
Een minnelijke schikking is er niet voorzien...

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”