Auto keuring

Assem
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Auto keuring

#1 , 06 feb 2020 22:41

Hallo ik heb een 2dehands wagen gekocht, hij was gekeurd voor verkoop, ik heb hem ingeschreven en mijn platen er op gezet, nu zie ik dat op het groene keuringsformulier het nummerplaat van de vorige eigenaar staat, is dat normaal,? Geld de keuring nog,? Of moet ik hem nu nogmaals met mijn platen gaan keuren,? Want hij is nog geldig tot augustus.

Alvast bedankt.

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 06 feb 2020 23:19

De wagen is met die nummerplaat gekeurd door de verkoper - hopelijk een keuring voor verkoop met een geperforeerd inschrijvingsbewijs.
Is normaal.

Assem
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#3 , 07 feb 2020 00:28

De wagen is met die nummerplaat gekeurd door de verkoper - hopelijk een keuring voor verkoop met een geperforeerd inschrijvingsbewijs.
Is normaal.
Dus ik moet niet nogmaals naar de keuring om een groen formilier met mijn nummerplaat te krijgen,? Het is gewoon normaal dat op de keuring het kenteken van de vorige eigenaar staat.?

BEDANKT

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 07 feb 2020 10:07

neen ! is normaal als hij gekeurd is voor verkoop, wat ik denk van wel daar je hem heeft kunnen inschrijven met het rose formulier van de keuring .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Issued
Berichten: 1227

#5 , 07 feb 2020 13:16

De chassisnummer staat eveneens op het keuringsattest

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”