parkeren voor privéparking

rechten
Topic Starter
Berichten: 5

parkeren voor privéparking

#1 , 21 jun 2008 20:37

Mijn buurvrouw staat steeds geparkeerd vlak voor onze parking, M.a.w.
onze klanten kunnen moeilijk zien of de weg al dan niet vrij is. Praten helpt niet, de politie laat haar maar begaan, moeten er eerst ongevallen gebeuren vooraleer men kan of wil optreden?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rene
Berichten: 378
Locatie: Oost Vlaanderen

#2 , 22 jun 2008 09:00

Laat ze misschioen op u parking staan, veel veiliger waarschijnlijk. :lol:

Ik dacht dat ge de inrit van een parting of garage niet mocht belemeren. Maar er juist voor staan op de hoeken is geen verkeersovertreding denk ik.
We kennen natuurlijk de situatie niet en kat is juist nodig om een juist beeld te scheppen in deze situatie.

rechten
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 22 jun 2008 10:19

Akkoord, maar deze vrouw heeft bij haar woning een inrit en een garage,
zou ze beter daar niet staan? Wat dan als er door haar wagen een ongeval gebeurd?

Reclame

Ignace
Berichten: 82
Locatie: Tielt

#4 , 22 jun 2008 11:27

aandringen bij het stadsbestuur dat er nét op die plaats dringend nood is aan een zebrapad :)

sniper
Berichten: 780
Locatie: meetkerke

#5 , 22 jun 2008 12:45

als de buurvrouw daar niet staat zal er wel een ander komen staan

als ze niet 'voor' de parkeerplaats staat is er weinig aan te doen
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#6 , 22 jun 2008 14:31

'k zou trouwens eens het verhaal van de andere kant willen horen ... hoeveel parkeerhinder de zaak van de OP niet bezorgt waardoor mensen niet meer voor hun eigen deur kunnen staan.

't Is hier naast mijn deur met een theater juist hetzelfde. De bezoekers ervan parkeren heel de week door in onze straat voor allerlei optredens en cursussen ... zodat de bewoners van mijn straat niet eens meer kunnen parkeren ... maar O WEE als wij onze auto eens op hun parkingske durven zetten!

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Ignace
Berichten: 82
Locatie: Tielt

#7 , 22 jun 2008 15:19

'k zou trouwens eens het verhaal van de andere kant willen horen ... hoeveel parkeerhinder de zaak van de OP niet bezorgt waardoor mensen niet meer voor hun eigen deur kunnen staan.

't Is hier naast mijn deur met een theater juist hetzelfde. De bezoekers ervan parkeren heel de week door in onze straat voor allerlei optredens en cursussen ... zodat de bewoners van mijn straat niet eens meer kunnen parkeren ... maar O WEE als wij onze auto eens op hun parkingske durven zetten!

Lenny
Gildhof ? :D

mapleleiah
Berichten: 1047
Locatie: Izegem

#8 , 22 jun 2008 23:27

'k zou trouwens eens het verhaal van de andere kant willen horen ... hoeveel parkeerhinder de zaak van de OP niet bezorgt waardoor mensen niet meer voor hun eigen deur kunnen staan.

't Is hier naast mijn deur met een theater juist hetzelfde. De bezoekers ervan parkeren heel de week door in onze straat voor allerlei optredens en cursussen ... zodat de bewoners van mijn straat niet eens meer kunnen parkeren ... maar O WEE als wij onze auto eens op hun parkingske durven zetten!

Lenny
Gildhof ? :D
Yes! Nog nen Tieltenaar! :-)

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”