Herstelexamen

Jovinho
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Herstelexamen

#1 , 24 mar 2019 18:10

Hallo beste leden,
Ik had even een vraag,
Mijn eerste vonnis was op 9 april 2018 definitief uitgesproken , mijn tweede op 9 juli 2018.
En maand geleden kreeg ik een brief voor mijn rijverbod van 15 dagen afgetrokken dagen inclusief + herstelexamen theorie. Bij deze was ik geslaagd en kon ik dus terug achter mijn rijbewijs. Nu heb ik vorige week mijn tweede brief gekregen, en daar staat in dat ik mijn rijbewijs terug moet afgeven voor 6 dagen inclusief terug de afgetrokken dagen. Nu staat ook terug het herstelexamen theorie in die brief, moet ik de theorie dan terug herdoen aangezien ik die vorige maand pas gedaan heb?
Mvg jovi

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 24 mar 2019 18:17

Mijn eerste vonnis was op 9 april 2018 definitief uitgesproken , mijn tweede op 9 juli 2018.

Nu staat ook terug het herstelexamen theorie in die brief, moet ik de theorie dan terug herdoen aangezien ik die vorige maand pas gedaan heb?
Als je 2x veroordeeld bent, en telkens het theorie examen als herstelexamen moet doen, dan moet je ook 2 maal dat theorie-examen gaan doen ...

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”