Is het mogelijk hiervan een bronvermelding te krijgen?Je mag inderdaad terug met de nummerplaat van je huidige wagen naar de keuring gaan MITS de te keuren auto daarna op dezelfde naam ingeschreven wordt als de houder van de bestaande nummerplaat. Wel mi best je verzekering contacteren.
k Zie trouwens het nut niet in van een BA op chassisnummer want je mag er de baan niet mee op. Een omnium op chassisnummer heeft wel zin als je een omnium nam.
Als die daarna ook ingeschreven worden op die nummerplaatKeuringsstations aanvaarden (hoor ik zo ) sedert enige tijd keuring van voertuigen die niet of nog niet ingeschreven zijn op de plaat waarmee ze aangeboden worden.
http://www.ejustice.just.fgov.be/mopdf/ ... pdf#Page23Is het mogelijk hiervan een bronvermelding te krijgen?Je mag inderdaad terug met de nummerplaat van je huidige wagen naar de keuring gaan MITS de te keuren auto daarna op dezelfde naam ingeschreven wordt als de houder van de bestaande nummerplaat. Wel mi best je verzekering contacteren.
k Zie trouwens het nut niet in van een BA op chassisnummer want je mag er de baan niet mee op. Een omnium op chassisnummer heeft wel zin als je een omnium nam.
Het is dus ingeschreven wordt door dezelfde houder als op de gebruikte nummerplaat.Als die daarna ook ingeschreven worden op die nummerplaatKeuringsstations aanvaarden (hoor ik zo ) sedert enige tijd keuring van voertuigen die niet of nog niet ingeschreven zijn op de plaat waarmee ze aangeboden worden.
Daar krijg je ook de papieren voor mee op de keuring
Maar het moet voor de in gebruikstelling wel een niet-periodieke keuring ondergaan alvorens opnieuw ingeschreven te kunnen worden ...U maakt een verwijzing naar een artikel inzake de keuring. Ik heb het over het rijden naar de keuring.
Dat een keuring op een andere kentekenplaat kan klopt, met een andere kentekenplaat naar de keuring rijden dan weer niet. Het voertuig is en blijft niet ingeschreven.
JaHet probleem is en blijft dat je op dat moment met een niet ingeschreven voertuig aan het rijden bent.