Dag mensen,
Ik heb iets ongelofelijk doms gedaan en heb hierrond een vraagje.
Een tijdje geleden was er een loopwedstrijd in een dorpje in regio Antwerpen. Ik was onderweg toen ik het circuit kruiste. Ik stond als eerste te wachten wanneer de agent die daar het verkeer stond te regelen het teken dat dat onze kant kon doorkomen. Ik ging ervan uit dat ik mocht doorrijden en rij tot halverwege de kruisende weg. Achteraf gezien zal hij de bedoeling gehad hebben dat enkel de lopers door mochten lopen, maar dat was bij mij niet zo overgekomen.
Hij deed teken om te stoppen wat ik ook onmiddellijk deed. Ik stond te wachten terwijl de lopers mij passeerde.
Ik weet niet wat mij toen overkwam, maar ik geraakte helemaal in paniek. Dat was mij nog nooit overkomen. Dus toen een groep lopers mij gepasseerd was en er een opening was om door te rijden, heb ik dat ook gedaan. Echter, de agent deed nog steeds een stopteken. Dat kwam bij mij op dat ogenblik helemaal niet zo binnen. Achteraf, wanneer ik nuchter nadenk, had ik gewoon moeten wachten. Oliedom van mij, maar het is gebeurd. Ik heb natuurlijk niemand omvergereden, dat zou maar erg zijn. Maar wat gaat er nu waarschijnlijk gebeuren? En is er iets wat ik zelf kan doen?