Parkeren

Kabdienslannduab.11
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Parkeren

#1 , 26 jan 2023 23:18

Hallo,

Bij ons zijn ze aan het werken maar aan de overkant van de straat niet.
Ik kan hierdoor niet parkeren aan mijn deur. Aan de overkant van de straat is er plaats voor auto’s, deze parking is van de stad zelf.

Een paar dagen geleden kreeg ik een brief van mijn buren. Er stond op dat ik hier niet mag parkeren. Ik schreef een brief terug. Ik zei dat deze parking een parking is voor iedereen en van de stad zelf. Ik zei ook dat ik geen discussie wil hebben aangezien we buren zijn.

Ik zag haar laatst nog en ze zei dat ze een advocaat is en het niet mag.
Ze zei dat ze deze parking houdt voor de cliënten die bij haar langs komen, en dat ze haar hek ook een paar meter naar achteren heeft verschoven om meer plaats te hebben om te kunnen parkeren.

Ik zei dat het helemaal niet uit maakt of ze een advocaat is of niet en dat ik haar geloof dat ze misschien haar hek heeft verplaats maar ik zei ook dat ik dan zal parkeren op de plaats waar het niet eigendom is van haar zelf. Maar zolang ik weet als je parking jouw privé parking is dat er een bordje moet staan.

Nu is mijn vraag: Kan zei dit zeggen? Er is echt geen andere plaats, anders hadden we dit echt wel al gedaan. Ik wil absoluut geen ruzie, maar ze was heel onvriendelijk. Ze wou me bang maken omdat ze een advocaat is. Maar ik vind dit helemaal niet oké.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9726
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 27 jan 2023 18:30

Valt niets over te zeggen zonder duidelijkheid of het om openbare weg gaat, of niet

Thomas_A
Berichten: 2221
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 jan 2023 19:44

Als de vraag is “mag ze dat zeggen”: natuurlijk, waarom niet?

Als u wil weten of u daar mag parkeren: volg dan het advies van Inazuma en bezorg hem de detailinformatie of een link naar Google Maps.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”