Die nadar veranderd de verkeerssituatie ...lijkt me duidelijk .
Staat die VOOR het vaste bord dan gelden de verkeersborden die OP de nadar staan.
Gezien werken moet er een aangepast verkeersplan zijn ... ( of dat correct is en of als het correct is ook zo wordt geplaatst door aannemer is weer een andere vraag)
Wie heeft die grote witte vlek met gegevens OP de foto gezet ....
Lijkt me duidelijk dat de foto niet van het moment van overtreding is maar van de situatie op een ander moment - op welk moment weet ik niet mogelijk staat DAT in het navolgend PV.
Dus hoe en wat het nu is daar ben ik echt nog niet uit.
Maar zal vermoedelijk geen flitsfoto zijn ....
Dus gewoon een foto genomen op vraag parket.
Nu blijkbaar in mei gevraagd en pas in december binnen gestuurd.....
Maar als daar een C3 stond mag men er toch ook niet voorbij dus wat is het nu?
Heb het bord nu wel gezien op de foto staat op de nadar en is idd zo een afsluiting die onder meer bij werken word geplaatst.
Voor welke overtreding bent u nu nu in overtreding genomen C1 witte streep of C3 wit vlak?