geen referentie adres, bijna geschrapt bij Fod uitkering,dakloze vragen

butterfly_1987
Topic Starter
Berichten: 6

geen referentie adres, bijna geschrapt bij Fod uitkering,dakloze vragen

#1 , 03 okt 2018 01:44

Is er naast OCMW of gerechtigde nog de tijdelijke optie een adres te krijgen als ik voor langere periode nr het ziekenhuis ga ?? Ik ben al maanden op sukkel en trek t ook niet meer eerlijk gezegd fysiek... Vijf minuten wandelen is in slaap vallen v uitputting en kou. Ik heb geen kracht meer over om nog te gaan rond lopen vr de documenten. Dank vooraf vanuit het grootste bezit ..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 okt 2018 10:03

Kan je uw verhaal iets meer specifiëren? Als ik dit zo lees, zou ik in eerste instantie zeggen: zorg dat je te weten komt wat de oorzaak is van uw uitputting. Als dit een chronische ziekte is, is daar de mutualiteit om u te ondersteunen. Als dit puur de hoge leeftijd is (maar als de 1987 in uw nicknama uw geboortejaar is, kan dit al niet), is een verzorgingstehuis misschien de oplossing.

Kortom, met de beperkte info die u ons geeft, kunnen we weinig zinvols zeggen. Bent u momenteel dakloos? Huurt u? Kan u uw hypothecaire lening niet afbetalen? Waarom hebt u een referentieadres nodig?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Andere”