Op wat wordt je uitkering berekend na invaliditeit, wel deeltijds gewerkt met goedkeuring cm met uitkering

Johanna2612
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Op wat wordt je uitkering berekend na invaliditeit, wel deeltijds gewerkt met goedkeuring cm met uitkering

#1 , 17 sep 2018 15:48

Beste,

Ik ben onthutst.
Ik hoop beter te worden en belde net de hulpkas.

Zij vertelden mij dat mijn uitkering zou berekend worden op mijn laatste c4.. Echter heb ik die na paar maanden moeten afzeggen.
Dit was een toegestane arbeid van de mutualiteit waarbij ik nog een extra uitkering genoot.

Ik hoop spoedig hersteld te zijn en wilde info om te weten of ik onmiddellijk werk zou moeten zoeken of ik eventueel via de vdab een opleiding zou kunnen volgen.

Ik heb hiervoor 13 jaar gewerkt en had dan ook een hoog loon.

Als ik had geweten dat je laatste cv telt, zelfs onder de mutualiteit had ik dat beter niet gedaan.

Nu ga ik van fulltime waardig loon naar part time loon waar ze de berekening op gaan doen.

Dus geen vdab opleiding voor mij terwijl ik zo graag niet meer in de Sales wil of kan werken...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Johanna2612
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 sep 2018 16:03

Ik sta momenteel op invaliditeit, ben dat vergeten vermelden

Reclame

Terug naar “Andere”