Uitkering april mutualiteit

Marieke@1
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Uitkering april mutualiteit

#1 , 13 mei 2018 12:35

Beste ,
Ik ben alleenstaande en staat één jaar op de mutualiteit door twee zware rugoperaties.nu willen ze mijn invaliditeitsuitkering van april niet uitkeren doordat mijn werk een verkeerd formulier heeft ingevuld.ze kunnen je toch niet zomaar zonder inkomen zetten ?tenslotte moet ik mijn rekeningen ook kunnen betalen !ikzelf heb niets fout gedaan ik betaal correct mijn bijdrage en ga op controle bij de adviseur als ik een uitnodiging krijg.ik kom daardoor wel in de problemen !hopelijk kunnen jullie mij raad geven.
Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3793

#2 , 13 mei 2018 20:16

Vragen aan je werk om de juiste papieren op te sturen naar je mutualiteit. Normaal voeren ze dan een correctie door, en zal je uitbetaald worden.

In tussentijd: een kaskrediet zoeken, om de komende weken te overbruggen, moest je geen spaargeld hebben staan (iets wat zeker te begrijpen is als je plots op invaliditeit komt te staan).

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 mei 2018 20:24

Ga in het slechtste geval naar het OCMW voor een voorschot op je ziekengeld !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Andere”