Uitkering januari help !!!

Hillside
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Uitkering januari help !!!

#1 , 17 jan 2018 17:16

Beste, ik heb een probleem nl. Mijn invaliditeitsuitkering van januari GAAT toekomen bij CAW Sonar vzw.
CAW en OCMW hebben dit achter mijn rug in orde gebracht bij de Voorzorg, zonder mijn toestemming !!!
De voorzorg kan mij geen voorschot geven want CAW is verantwoordelijk voor januari (aannemelijk) En CAW kan me momenteel niet helpen want ze "hebben" mijn uitkering nog niet ontvangen !!! Spreekt voor zich normaal dat het CAW verantwoordelijk is in deze situatie maar ze nemen deze niet op en sturen me naar OCMW.
Ik heb daar namelijk verbleven in december (2maanden geleden) Ik heb daar 10 dagen verbleven (dagprijs van +- 30EUR per dag)
10 dagen maal 30 EUR = +- 300 EUR Mijn uitkering van januari is +- 960 EUR 960 - 300 = +- 600 EUR

Ik heb dit nog nooit gezien, voor mij is OCMW, en CAW en al deze instanties nieuw, maar ik zit al 10 dagen zonder geld, kan me nog niet verplaatsen en heb geen geld voor te eten???? Dit kan toch niet verder zo? groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton
Berichten: 9891
Locatie: HEIST , bij-den-berg

#2 , 17 jan 2018 19:31

Als CAW niet wil of kan helpen, is het OCMW de instantie die u MOET helpen. Laat die niet gerust!
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Andere”