Huisvrouw

eylis
Berichten: 8840

Re: Huisvrouw

#16 , 02 dec 2017 14:12

Ik sluit me aan bij denLowie en Fransisc: met school gestopt? (ik vermoed secundair onderwijs?) dus geen diploma: géén 7e jaar beroepsopleiding en bedrijfsbeheer gevolgd? Dan steek je nu best de handen uit de mouwen om bij te scholen of op de werkvloer ervaring op te doen. én je attest bedrijfsbeheer halen. Dat zal niet lukken bij oma thuis.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
AnoAnoniemanoniem
Topic Starter
Berichten: 8
Juridisch actief: Nee

#17 , 06 dec 2017 00:05

Ik wil er even bijzeggen dat ik wel mijn bedrijfsbeheer heb en ik zit al lang thuis met een abces in mijn buik waardoor ik werkonbekwaam ben. Ze hebben al verscheidene keren vocht uit mijn buik getrokken en onlangs zijn ze begonnen met wieken ondertussen is er een 2de abces bijgekomen die behandeld moet worden.. met andere woorden ik zit nu vast. Heb hier al lang last van anders zat ik ook gewoon te werken. En als ik het juist heb kan ik niet op ziekenkas gaan doordat ik geen werk had/heb. Ik heb mijn tijd benut door te leren leren en nog eens te leren en mijn bedrijfsbeheer te halen en nog verder te leren. Dus niet aannemen dat ik niets aan het doen ben. Ik kwam maar louter informatie vragen zonder al te persoonlijk te gaan maar als hier conclusies worden getrokken die niet kloppen heb ik geen keuze.

Reclame

Terug naar “Andere”