vraag m.b.t. geen huursubsidie

Huursubsidie
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

vraag m.b.t. geen huursubsidie

#1 , 20 sep 2017 11:27

doordat ik op spoed was beland met noodinjector omdat ik anafylactische shock reactie had en rampzalig ijzertekort waardoor ik amper kon bewegen noch wakker kon zijn kon ik niet binnen de tijd mijn actualisatiepapier sociale woning maatschappij binnen doen maar dienst wonen vlaanderen zegt dat nog kan worden recht gezet mits zij meewerken de ingangsdatum juni. wat zijn mijn rechten bij medische omstandigheden dat het buiten mijn mogelijkheden was. leef van minder dan honderd euro buiten mijn vaste kosten en word met de dag zieker ben chronisch ziek (Addison).

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 20 sep 2017 12:48

Het gebruik van hoofdletters en leestekens is voor iets uitgevonden, en vergemakkelijkt het lezen. Ik heb niet verder dan halfweg uw tekst gelezen en het dan opgegeven.

Milo72
Berichten: 1016

#3 , 20 sep 2017 14:55

Poging tot herschrijven:
- TS belandt op spoed (noodinjector omwille van anafylactische shock reactie, ijzertekort)
- daardoor is TS te laat om actualisatiepapier sociale woning maatschappij binnen te brengen
- Dienst Wonen vlaanderen zegt dat dit nog kan worden recht gezet mits zij meewerken

Vraag van TS:
wat zijn mijn rechten als ik door medische omstandigheden niet in staat ben/was formulieren op tijd in te dienen

Bijkomende info:
TS leeft van minder dan honderd euro buiten vaste kosten en wordt met de dag zieker (Addison).
Wat me niet duidelijk is:
Als Dienst Wonen Vlaanderen zegt dat dit nog kan worden rechtgezet, betekent dit toch dat ze dit ook zullen doen ? Zo ja, wat is het probleem dan nog ? Zo nee, waarom niet ?
- waarover gaat die "ingangsdatum juni" ?
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Reclame

Huursubsidie
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 21 sep 2017 11:58

Bedankt. Ik leef maar op rond de tachtig euro per maand buiten huur, pidpa, diftar, electrabel en labo kosten dus geen geld kapotte gsm te vervangen.

Omdat sociale woningbouwmaatschappij dan moet instemmen dat het geactiveerd wordt terug van juni en ze wouden mij destijds enkel opnieuw inschrijven ondanks mijn medische onmacht situatie dat ik actualisatie document niet binnen de deadline kon bezorgen (op oneven jaren komen trouwens alle actualisatie documenten gelijktijdig binnen en kon maar uur of vier per dag wakker zijn wegens bezig met infusen).

Terug naar “Andere”