Aanvraag invaliditeit afgekeurd

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

Re: Aanvraag invaliditeit afgekeurd

#31 , 14 sep 2017 13:45

Mensen dit is niet het niveau waar het juridisch forum voor staat.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Manu10
Topic Starter

#32 , 14 sep 2017 14:23

De oogartsen in België trekken echt op niks ze hebben mij blind gemaakt, ze kunnen nog niet eens een netvliesoperatie uitvoeren en hebben met mijn zenuwen gespeeld, hier zal de staat voor boeten en mij levenslang een uitkering geven. De chirurgen in België komen nog niet eens bij je langs na operatie om je uitgebreid uit te leggen hoe de operatie is verlopen, wat niet goed is verlopen etc, ze sturen stagiairs of verpleegsters die niks weten
Laatst gewijzigd door Manu10 op 14 sep 2017 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Floes
Berichten: 115

#33 , 14 sep 2017 14:27

Waarom moet de staat boeten voor artsen die mogelijk een fout maakten? Waarom is dat aan de belastingbetaler om op te lossen, als u verder volgens de gelijke standaarden voor iedereen niet invalide verklaard wordt?
En hoe precies wilt u dit afdwingen?

Ik begrijp dat dit zeker een impact heeft op uw leven, absoluut, maar ik proef vooral erg veel woede die verkeerd gekanaliseerd wordt. Ik betwijfel of die uitkering dat voor u gaat oplossen.

Reclame

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#34 , 14 sep 2017 14:43

Denk dat deze topic gesloten mag worden.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#35 , 14 sep 2017 14:44

Denk dat deze topic gesloten mag worden.
Klopt. TS stelt waanzinnige eisen tengevolge misbruik van mogelijk misbruik van amfetamines.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#36 , 14 sep 2017 15:10

Denk dat deze topic gesloten mag worden.
Inderdaad. De laatste post van de TS toont aan wat er echt in het hoofd van de TS speelt, en jammer genoeg is dat waanzin. Hij kan beter een topic starten in het subforum over medische fouten. Een levenslange uitkering "eisen" van de maatschappij, omdat een dokter mogelijk een medische fout gemaakt heeft, is gewoon absurd.

Correcter is dat de TS probeert een schadevergoeding te eisen van de arts die volgens hem de fout gemaakt heeft, en vervolgens gewoon aan het werk gaat in een job die hij kan uitvoeren. Gelukkig voor hem heeft hij gestudeerd voor een job waar je geen dieptezicht voor nodig hebt, dus ik zie daar het probleem niet.

Zijn uitspraken over Belgische dokters laat ik voor zijn rekening. Ik heb zelf mogen ondervinden wat voor hoogstaande medische zorgen we in dit land kunnen krijgen, en mijn ervaringen zijn 100% tegengesteld aan wat de TS hier aan het briesen is.

Slotje kan inderdaad geen kwaad, denk ik. TS heeft zijn gal kunnen spuwen, maar juridisch zie ik verder weinig toegevoegde waarde aan héél de discussie...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#37 , 14 sep 2017 15:45

Persoonlijk ben ik al 2 x geopereerd aan beide ogen. Het netvlies in mijn linker oog staat bol, en men slaagt er niet in om dat te corrigeren. Het beeld van mijn linker oog is vervormd, maar ik kan er perfect mee leven. Mijn rechteroog neemt deel het zicht over. Wel is mijn dieptezicht verstoord. Maar ik kan nog alles perfect uitvoeren, en heb nooit enige vergoeding hiervoor aangevraagd.

Floes
Berichten: 115

#38 , 14 sep 2017 15:55

Een familielid kreeg een aardappelmes in het oog en liep onherstelbare schade op. Ook het ander oog is een stuk minder goed door overmatig compenseren. Deze persoon behaalde twee bachelors, een master en werkt al jaren fulltime zonder enige extra compensatie.

Blaatpraat
Berichten: 3793

#39 , 14 sep 2017 17:39

Mensen, don't feed the troll please...

jef007
Berichten: 1679

#40 , 14 sep 2017 18:41

volgens mij is dit een typisch geval van iemand die tracht te profiteren van de Staat

Manu10
Topic Starter

#41 , 16 sep 2017 23:22

Was dat voor een gezever, ik kan nog niet eens met de chirurg in contact komen in het ziekenhuis, ik heb dit aan mijn allochtone vrienden verteld en zij konden niet geloven wat ze te horen kregen, in landen zoals Turkije, Rusland en Amerika komt de chirurg naar je toe en heb je een gesprek van 15 minuten maar hier komen ze nog niet eens een gesprek houden ,ik heb nog nooit zo iets gezien, ik vind dat ik het recht heb/had om in contact te komen met mijn chirurg en dat een excuus als "hij zal nu wel thuis zijn" belachelijk is, dan wacht ik tot de volgende dag, ik heb het recht om met de persoon in contact te komen die mij heeft geopereerd klinkt toch logisch of niet? Ik ben er zeker van dat de verpleegsters schrik hadden om te zeggen dat het niet normaal is dat ik NIKS KAN ZIEN ik ben ten slotte toch maar een vuile allochtoon, ik was echt woedend maar maandag zal mijn oogarts wel de reden vertellen, indien er een reden is, waarschijnlijk mijn oogzenuwen naar de klote door die chirurg

Godverdomme ze hebben mijn rechteroog gewoon BLIND GEMAAKT en NIEMAND DIE IETS DURFT TE ZEGGEN ZELFS MIJN OOGARTS DIE ALLES UITSTELT MET EXCUUS EN IK STA ER MACHTELOOS TEGENOVER!!

eylis
Berichten: 8840

#42 , 17 sep 2017 09:03

Bij de VDAB kan je een begeleidingsgesprek aanvragen voor arbeidsherorientatie. Als je meent dat je met één oog geen boekhouding kan doen, zou je een analyse kunnen maken van je sterktepunten. Ik lees dat je een zware steroïdekuur gevolgd hebt voor spieropbouw, dus wellicht zit je in de sector van de fitness/bodybuiling? Maak een carrièreswitch en ga er voor!

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#43 , 17 sep 2017 09:50

Als je zo zeker bent van uw zaak, begin dan een procedure voor medische fout tegen die chirurg.

jef007
Berichten: 1679

#44 , 17 sep 2017 10:33

ga naar de juridische dienst van het ziekenhuis en verkoop daar uw verhaaltjes

jef007
Berichten: 1679

#45 , 17 sep 2017 10:35

dit verhaal doet me zo denken aan die persoon die dat meisje doodreed en vluchtmisdrijf pleegde.
Later had hij een "oogziekte" waardoor hij niet naar de gevangenis zou kunnen

Terug naar “Andere”