Aanvraag invaliditeit afgekeurd

Manu10
Topic Starter

Re: Aanvraag invaliditeit afgekeurd

#91 , 21 sep 2017 22:18

Ik heb echt geen zin in een juridisch proces, ik heb hun verteld dat geld mij niet stil zou houden, ik wil mijn linkeroog terug!!!!!!! :(

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6854

#92 , 22 sep 2017 07:17

Man man man..... Wees nu eens realistisch. Dat linkeroog is dus een immens probleem, niemand betwist dat. Maar dat is een probleem dat je ook apart, en los van de betwistingen, kan aanpakken.

Maar voor een oplossing, zij het geen herstelling maar een vergoeding, zit je m.i. in een zeer goede positie. Er is een fout gebeurd, de aansprakelijkheid wordt erkend, en er is een voorstel tot bemiddeling, plus dan ook een voorstel om naar de rechtbank te gaan. En degene die verantwoordelijk is, is financieel betrouwbaar, en/of goed verzekerd

Als ik u was zou ik serieus voor de piste van de onderhandeling gaan; zo bespaart gij u een jaaaarenlange en quasi onbetaalbare strijd met ziekenhuis en zeker met de verzekeringen, en ondertussen kunt ge niet gewoon verder met uw leven.

Met een goede advocaat, dus duidelijk niet met een notoire querulant, gaat ge volgens mij het verste komen,

Sterkte!

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#93 , 22 sep 2017 09:10

Ik heb echt geen zin in een juridisch proces, ik heb hun verteld dat geld mij niet stil zou houden, ik wil mijn linkeroog terug!!!!!!! :(
Jammer genoeg zijn artsen nog geen goden. Als uw zenuw beschadigd is, en dit is niet te herstellen, vrees ik dat je dit zal moeten aanvaarden. Je kan roepen wat je wil, daarmee verander je de realiteit niet. Ik zou zeggen: ga voor een second, eventueel een third opinion, en als deze allen zeggen dat uw linkeroog verloren is, probeer dit dan te aanvaarden, en aanvaard een schadevergoeding van het ziekenhuis. Fouten gebeuren nu éénmaal, jammer genoeg. Mensen blijven mensen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#94 , 22 sep 2017 09:40

Je kan met 1 oog nog perfect functioneren en werken. De graad van handicap is zeer laag. Slechts enkele beroepen kan je vergeten, zoals piloot enz. maar dat was je waarschijnlijk toch niet van plan gezien uw studies.
Persoonlijk heb ik ook geen normaal zicht met mijn linker oog, door het loslaten van mijn netvlies. Ik kan licht waarnemen en vage vormen, maar geen scherp beeld. En toch doe ik nog alles zoals voorheen, zoals autorijden, klusjes in huis, lezen en TV kijken, fietsen, schrijven en typen, enz ....Enkel mijn dieptezicht is weg, maar daar leer je mee leven... Verwacht nu niet dat je de euromillions hebt gewonnen met de eventuele schadevergoeding die het ziekenhuis u aanbiedt. Ze zullen zich baseren op de officiële tabellen die ook de verzekeringen hanteren.

http://infowijzer.vaph.be/inhoudelijke- ... e-stoornis

Terug naar “Andere”