Aanvraag invaliditeit afgekeurd

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Aanvraag invaliditeit afgekeurd

#76 , 20 sep 2017 09:31

Geen idee wie uw kennis bij de mutualiteit is, maar als je blind bent uit één oog, en uit het andere nog perfect ziet, gaat men je nooit 100% invalide verklaren, hoor. Zoals reeds gezegd: uiteindelijk zal het een adviserend geneesheer zijn die dit bepaalt. Als uw kennis al een frauderende adviserend geneesheer zou zijn, wees dan maar zeker dat de mutualiteit ook eens een andere arts uw situatie zal laten bekijken.

(Ook geen idee wat de term "onbeperkt invalide" zou inhouden, toruwens).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#77 , 20 sep 2017 09:35

ik heb nog nooit van iemand gehoord dat die blind is geworden na een netvliesoperatie
Dat is me ook een groot raadsel.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#78 , 20 sep 2017 09:58

Onbeperkt invalide ben je enkel als je in uw kist ligt. Daarbuiten is er nog steeds kans op verbetering, hoe miniem ook.

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#79 , 20 sep 2017 11:27

Onbeperkt invalide ben je enkel als je in uw kist ligt.
Ah, OK, zover had ik nog niet gedacht :lol: . Maar ik denk niet dat onbeperkt invalide mensen in zo'n geval nog veel interesse hebben in een uitkering ;).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Manu10
Topic Starter

#80 , 20 sep 2017 12:59

ik heb nog nooit van iemand gehoord dat die blind is geworden na een netvliesoperatie
Dat is me ook een groot raadsel.
Ik heb alle behandelingen gehad, ik heb goed gerust, ik heb nog nooit iemand volledig blind zien worden na een netvliesoperatie, ik ben zeker dat er iets onterecht in mijn nadeel is uitgevoerd

Manu10
Topic Starter

#81 , 21 sep 2017 12:39

Ik heb een advocaat gevonden, professor x zal mij vandaag of morgen bellen met een korte samenvatting en dan zullen we een afspraak maken en ik zal ALLE DOCUMENTEN van mijn operatie van a tot z opvragen en aan mijn advocaat afgeven, ik heb ook een afspraak met de grootste oogziekenhuis van Turkije in Istanbul om te kijken of er nog kans is maar ik vrees ervoor.

Ik zal alle documenten voorleggen aan mijn advocaat, volgens haar staan we sterk op onze benen, ze heeft ook het volste vertrouwen dat het een doktersfout is, zij beweert ook dat er 0% mensen blind zijn geworden na een op tijd behandelde oog en bij mij was alles op tijd. Binnenkort zal ik ziekenhuis x en alle betrokkenen(artsen, verpleegsters die fraudeerden met de documenten, chirurgen etc) dagvaarden. Ik heb het volste vertrouwen dat ik gelijk heb en dat het om een doktersfout en fraudeurs gaan

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#82 , 21 sep 2017 12:46

Het is mogelijk dat het blind worden niets te maken had met de ingreep maar een gevolg is van iets anders.
Of een combinatie van de twee.

Verder zullen uw kansen op "succes" ook afhangen van uw eigen verklaringen onmiddellijk na de ingreep en het tijdsverloop tussen de ingreep en uw huidige klacht.

Indien u zonder toestemming van de Rechter bijkomende ingrepen laat uitvoeren in het buitenland (of zelfs in België) kan u het wel vergeten.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Manu10
Topic Starter

#83 , 21 sep 2017 12:57

Het is mogelijk dat het blind worden niets te maken had met de ingreep maar een gevolg is van iets anders.
Of een combinatie van de twee.

Verder zullen uw kansen op "succes" ook afhangen van uw eigen verklaringen onmiddellijk na de ingreep en het tijdsverloop tussen de ingreep en uw huidige klacht.

Indien u zonder toestemming van de Rechter bijkomende ingrepen laat uitvoeren in het buitenland (of zelfs in België) kan u het wel vergeten.
Het enige wat moeilijk te bewijzen zal zijn is dat ze op papier hadden geschreven dat ik tijdens de testen vlak na de operatie kon zien wat onzin was, ik had duidelijk 10000x gezegd dat ik alles DONKERZWART zag, maar gelukkig heb ik geen handtekening geplaatst dat is mijn voordeel. Ze hebben een heel mooi toneelstuk gespeeld, ik ga morgen naar Brussel naar een ander ziekenhuis die samen met die oogziekenhuis in Turkije werkt, ze zullen kijken hoe het zit en of er nog hoop is maar ik vrees ervoor.

Ze hebben tegen mij gelogen en gezegd dat het normaal was en dat ik 2 tot 8 weken geduld moest hebben, ze hadden al schrik dat ik ze zou aanklagen, maar dat komt nu binnen de 2 weken worden ze gedagvaard.

Manu10
Topic Starter

#84 , 21 sep 2017 13:16

Professor heeft net gebeld, straks om 17u moet ik in leuven zijn, hopelijk is er hoop

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#85 , 21 sep 2017 13:34

Professor heeft net gebeld, straks om 17u moet ik in leuven zijn, hopelijk is er hoop
Hoop op wat? U wil gewoon het halve ziekenhuis dagvaarden, als ik het zo hoor. Op wat hoop je dan? Alsnog op genezing? Je moet een beetje weten wat je wil, hé. Ik heb ook geen idee meer wat ik van al uw uitspraken echt moet geloven, eerlijk gezegd...

Als alles wat u schrijft toch waar is, nog even deze bedenking: sommige advocaten zullen u sowieso zeggen dat je sterk staat, zodat je zeker doorgaat met uw zaak. Immers: als jij doorgaat, betekent dit een pak meer inkomsten voor de advocaat... Achteraf dus niet komen klagen dat u niet gewaarschuwd was...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

bosprocureur
Berichten: 6854

#86 , 21 sep 2017 14:08

Ik zou er niet teveel op rekenen.

Dit wordt een aartsmoeilijke en ingewikkelde zaak, en zeker pokkeduur.

Kans op slagen is m.i. miniem.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#87 , 21 sep 2017 14:20

Ik zou er niet teveel op rekenen.

Dit wordt een aartsmoeilijke en ingewikkelde zaak, en zeker pokkeduur.

Kans op slagen is m.i. miniem.
Ik zou niet graag de gerechtelijke experten betalen die door de Rechtbank met zekerheid zullen worden aangesteld.
Degene die dagvaardt moet die in eerste instantie betalen. En als men de zaak niet wint ook definitief....
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#88 , 21 sep 2017 15:42

En die zaak kan zo wie zo jaaaaaaaaren aanslepen.. En wat ga je er bij winnen? Alvast niet uw zicht. Mogelijks een gratis witte stok.

Franciscus
Berichten: 38594

#89 , 21 sep 2017 18:05

U zal inderdaad als klager de gerechtsdeskundigen moeten betalen ... en ik vermoed dat geneesheer deskundigen nog wat duurder zullen zijn dan een forensisch accountant ---daarvan weet ik dat die een €10.000 vroeg voor hij de zaak ging onderzoeken dit in een burgerlijke zaak ( echtscheiding)
Bij strafklacht is de vraag of er iets strafbaars gebeurd is ... hoe gaat u dat bewijzen?

En in uw zaak vermoed ik dat het een college van deskundigen zal worden...

Manu10
Topic Starter

#90 , 21 sep 2017 21:50

Ik ben vandaag naar Leuven geweest en professor beweert dat de druppels die tijdens de operatie gebruikt zijn verkeerd zijn opgesteld door de verpleegsters, er zat iets anders in dan wat het zou moeten zijn en dat heeft mijn oogzenuw beschadigd en mijn oog blind gemaakt.

Professor heeft alle documenten afgegeven en heeft de documenten bewerkt dat ik na de operatie tijdens de controle niks zag, ook heeft hij een document opgesteld waarbij hij duidelijk vermeld dat het door een fout van hun kant komt omdat de verpleegsters een verkeerd product hebben gestopt in een oogdruppel die voor tijdens de operatie diende.

Net zoals mij zijn er nog andere blind geworden, die vanuit die fles en druppel hebben gekregen.

Professor heeft mij 2 zaken aangeboden, ofwel komt mijn advocaat en de advocaat van het zienenhuis samen en onderhandelen over de schadevergoeding en wordt deze zaak gesloten ofwel kan mijn advocaat hun dagvaarden voor de rechtbank.

Ik heb een bewijs dat door de professor zelf is opgesteld dat het aan hun kant ligt, ze zijn nu op zoek wie die druppels voor de chirurg hebben voorgeschoteld en mij blind hebben gemaakt.

Ik kan niet geloven dat ik door een fout van de verpleegster die de druppels heeft gemaakt blind ben geworden :(

Ookal heb ik nu 100000% gelijk ik wil mijn linkeroog terug terug terug!!!!! :(

Terug naar “Andere”