Aanvraag invaliditeit afgekeurd

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Aanvraag invaliditeit afgekeurd

#46 , 18 sep 2017 09:53

Was dat voor een gezever, ik kan nog niet eens met de chirurg in contact komen in het ziekenhuis
Waarom zou je niet "in contact" kunnen komen met een chirurg? Maak een afspraak, zoals iedereen moet doen om bij een dokter op consultatie te komen.
ik heb dit aan mijn allochtone vrienden verteld en zij konden niet geloven wat ze te horen kregen, in landen zoals Turkije, Rusland en Amerika komt de chirurg naar je toe en heb je een gesprek van 15 minuten maar hier komen ze nog niet eens een gesprek houden.
Dan heb jij net die éne "slechte" chirurg getroffen, vrees ik. De chirurg waar ik ervaringen mee heb, kwam na zijn "werkdag" (twee operaties van elk een uur of 5, ééntje aan de hersenen, ééntje aan een ruggengraat) naar de dienst intensieve zorgen om met de ouders van da patiënten te praten. Die mens was van 's morgens 7 uur aan het werk, en het was toen 21u00 's avonds. Toen hij naar huis ging was het bijna 22u30. Kom me dus niet zeggen dat chirurgen hier niet begaan zijn met hun patiënten.
ik heb nog nooit zo iets gezien, ik vind dat ik het recht heb/had om in contact te komen met mijn chirurg en dat een excuus als "hij zal nu wel thuis zijn" belachelijk is, dan wacht ik tot de volgende dag, ik heb het recht om met de persoon in contact te komen die mij heeft geopereerd klinkt toch logisch of niet? Ik ben er zeker van dat de verpleegsters schrik hadden om te zeggen dat het niet normaal is dat ik NIKS KAN ZIEN
Zoals andere hier zeggen: als je meent dat er een medische fout begaan is, moet je de chirurg aanklagen! Niet proberen om te leven op kosten van de gemeenschap. Het is niet de gemeenschap die verantwoordelijk is voor uw oog, wel de chirurg.
ik ben ten slotte toch maar een vuile allochtoon,
Zucht... Gaan we dat krijgen? Mijnheer heeft eens tegenslag, is toevallig van andere afkomst, dus per definitie heeft zijn tegenslag met racisme te maken. Jij bent één van de mensen die de term racisme zo uitholt, dat de term ook geen betekenis meer heeft, als er eens effectief WEL sprake is van racisme. Ik ga hier dan ook niet meer reageren. Veel beterschap met het oog!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Manu10
Topic Starter

#47 , 18 sep 2017 18:49

ik ben de topicstarter, ik ben vandaag op controle geweest en de oogarts heeft gezegd dat mijn oogzenuw tijdens de operatie is beschadigd, tijdens mijn operatie had ik gezegd dat ik niks kon zien en toch hebben ze op papier gezet dat ik wel kon zien om juridische problemen te voorkomen. Mijn linkeroog is nu definitief blind en het ziekenhuis heeft met het opstellen van de uitslagen gefraudeerd door te zeggen dat ik na de operatie op controle zicht had. Zo zien jullie maar hoe het ziekenhuis heeft gefraudeerd met hij uitslagen, ik had duidelijk gezegd dat ik niks kon zien en zij wisten op het eerste zicht al dat ik blind was en hebben gefraudeerd met de uitslagen om juridische problemen te voorkomen...

Manu10
Topic Starter

#48 , 18 sep 2017 19:09

Nu weet ik waarom de chirurg zich verstopte, ik moet er mee leren leven maar ik zal hun uitslagfraude nooit vergeten. This officieel mijn linkeroog is blind

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#49 , 18 sep 2017 20:08

Heb je een familiale verzekering, dan kan je misschien dit inschakelen om de arts in gebreke te stellen
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

bosprocureur
Berichten: 6854

#50 , 18 sep 2017 20:59

Juist.

Doe het zo snel mogelijk, hopelijk verstoppen ze zich niet achter een late aangifte.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#51 , 18 sep 2017 21:04

In Belgie hebben alle artsen een goede verzekering, omdat de staat niet moet opdraaien voor fouten van de arts, en neem ook een advocaat !!
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Manu10
Topic Starter

#52 , 18 sep 2017 22:22

Nee ik heb geen familiale verzekering, ik sta toch machteloos tegenover het ziekenhuis, ze zullen zich nooit gewonnnen geven het gaat om het ziekenhuis in Leuven genaamd Sint-Raphael en Sint Pieters dus UZ leuven. Ik ga er morgen via de spoed binnen en krijg uitleg ik hoop dat ik me kalm kan houden ik ben door de chirurg blind gemaakt dit is kaar en duidelijk. Al die verhalen dat ik binnen 8 weken zou genezen waren zevers en ze wisten op het moment dat ik zei dat ik niks kon zien dat ik blind was en hebben gefraudeerd met de uitslagenrapporten

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#53 , 18 sep 2017 22:26

Aan medische ingrepen is nooit een resultaatsverbintenis verbonden op genezing.
Ze kunnen gewoonweg mislukken.
Ik geef u een kans van NUL percent op succes van verhaal.
Indien de chirurg dronken was en zijn scalpel in uw oog heeft laten vallen én u kunt dat bewijzen dan is het
een ander verhaal.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Manu10
Topic Starter

#54 , 18 sep 2017 22:35

Aan medische ingrepen is nooit een resultaatsverbintenis verbonden op genezing.
Ze kunnen gewoonweg mislukken.
Ik geef u een kans van NUL percent op succes van verhaal.
Indien de chirurg dronken was en zijn scalpel in uw oog heeft laten vallen én u kunt dat bewijzen dan is het
een ander verhaal.
Ja? Daarom dat het ziekenhuis heeft opgeschreven dat ik het licht wel kon zien terwijl ik 1000 keren heb gezegd dat ik het niet kon zien, ze waren mij aan het opjagen dat ik het wel zou moeten zien en hebben het ook zo opgeschreven. Maar verder wil ik met jou hierover niet in discussie. De chirurg heeft mij blind gemaakt en dat was de reden waarom ze niet wou/kon komen om uitleg te geven punt uit

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#55 , 18 sep 2017 22:37

Aan medische ingrepen is nooit een resultaatsverbintenis verbonden op genezing.
Ze kunnen gewoonweg mislukken.
Ik geef u een kans van NUL percent op succes van verhaal.
Indien de chirurg dronken was en zijn scalpel in uw oog heeft laten vallen én u kunt dat bewijzen dan is het
een ander verhaal.
Ja? Daarom dat het ziekenhuis heeft opgeschreven dat ik het licht wel kon zien terwijl ik 1000 keren heb gezegd dat ik het niet kon zien, ze waren mij aan het opjagen dat ik het wel zou moeten zien en hebben het ook zo opgeschreven. Maar verder wil ik met jou hierover niet in discussie. De chirurg heeft mij blind gemaakt en dat was de reden waarom ze niet wou/kon komen om uitleg te geven punt uit
Waarschijnlijk heb je hen niet goed begrepen. Zoals NU HIER.
Alleszins heb je nu je juridisch antwoord gekregen.
Laatst gewijzigd door asperger op 18 sep 2017 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Manu10
Topic Starter

#56 , 18 sep 2017 22:39

Aan medische ingrepen is nooit een resultaatsverbintenis verbonden op genezing.
Ze kunnen gewoonweg mislukken.
Ik geef u een kans van NUL percent op succes van verhaal.
Indien de chirurg dronken was en zijn scalpel in uw oog heeft laten vallen én u kunt dat bewijzen dan is het
een ander verhaal.
Ja? Daarom dat het ziekenhuis heeft opgeschreven dat ik het licht wel kon zien terwijl ik 1000 keren heb gezegd dat ik het niet kon zien, ze waren mij aan het opjagen dat ik het wel zou moeten zien en hebben het ook zo opgeschreven. Maar verder wil ik met jou hierover niet in discussie. De chirurg heeft mij blind gemaakt en dat was de reden waarom ze niet wou/kon komen om uitleg te geven punt uit
Waarschijnlijk heb je hen niet goed begrepen. Zoals NU HIER.
Ik ga verder niet in op jouw onnozele antwoorden, is dat je respect voor een jonge gast die zijn linkeroog kwijt is? Jou hebben ze blijkbaar nooit respect aangeleerd moraalridder

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#57 , 18 sep 2017 23:15

Ja? Daarom dat het ziekenhuis heeft opgeschreven dat ik het licht wel kon zien terwijl ik 1000 keren heb gezegd dat ik het niet kon zien, ze waren mij aan het opjagen dat ik het wel zou moeten zien en hebben het ook zo opgeschreven. Maar verder wil ik met jou hierover niet in discussie. De chirurg heeft mij blind gemaakt en dat was de reden waarom ze niet wou/kon komen om uitleg te geven punt uit
Waarschijnlijk heb je hen niet goed begrepen. Zoals NU HIER.
Ik ga verder niet in op jouw onnozele antwoorden, is dat je respect voor een jonge gast die zijn linkeroog kwijt is? Jou hebben ze blijkbaar nooit respect aangeleerd moraalridder
Het hoogste respect is correcte informatie geven ook al is dat slecht nieuws.
Wat ik in twee lijnen heb geschreven kun je hier uitgebreid lezen:
http://elfri.be/resultaatsverbintenis-m ... de-chirurg
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#58 , 18 sep 2017 23:45

Ja? Daarom dat het ziekenhuis heeft opgeschreven dat ik het licht wel kon zien terwijl ik 1000 keren heb gezegd dat ik het niet kon zien, ze waren mij aan het opjagen dat ik het wel zou moeten zien en hebben het ook zo opgeschreven. Maar verder wil ik met jou hierover niet in discussie. De chirurg heeft mij blind gemaakt en dat was de reden waarom ze niet wou/kon komen om uitleg te geven punt uit
Ben dit al tijdje aan volgen, hieruit kan ik concluderen dat ik weinig geloof echt aan u verhaal.
U wil iets bereiken waar je geen recht op hebt, u titel is het antwoord.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Manu10
Topic Starter

#59 , 19 sep 2017 07:30

Welke rechten heb ik nu ik een visueel handicap heb?

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#60 , 19 sep 2017 09:19

We weten allemaal wat steroïden kunnen aanrichten met een mens: zie Mortsel / Jonathan Jacobs. En dab was er nog een geval maar ben kwijt waar ergens.

Terug naar “Andere”