inberoep gegaan tegen ziekekas

TC055
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

inberoep gegaan tegen ziekekas

#1 , 29 jun 2016 23:11

Beste,

Wegens pysigische medische reden was ik sinds 2014 op ziekekas, de geneesheer heeft mij op 20/09/2015 eruit gegooid. Mijn arts Pysichiater heeft een uitgebreid verslag opgemaakt en mij laten inberoep gaan tegen de beslissing van de ziekenkas omdat ik onmogelijk kan werken wat hij beslist. De rechter heeft een onafhankelijk arts aangesteld, deze arts heeft mij uitgenodigd ben er geweest, het enige wat hij heeft gedaan is mijn leven uitgehoord verder heeft hij niets gezegd.. Vandaag heb ik zijn verslag ontvangen, waarin hij vermeld dat ik niet arbeidsongeschikt ben.. Er steekt ook een factuur bij voor zijn kosten 470€ mijn vraag is moet ik dit betalen? Is het beslissing van deze arts wat telt :( of kan ik nog iets doen? Ben echt in een diepe dipje plss geef me raadt. Alvast bedankt mensen!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 30 jun 2016 08:54

Jij zal die kosten moeten betalen, als het vonnis geveld is kan je in beroep gaan.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

TC055
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 jun 2016 11:02

Jij zal die kosten moeten betalen, als het vonnis geveld is kan je in beroep gaan.
Ben inberoep gegaan via de vakbond acv zijn de kosten nog voor mij :( wat erg segh ik heb voor het expertise verslag van mijn arts 350€ betaald en ni dit wordt er meer ziek van :(

Reclame

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 30 jun 2016 11:30

de geneesheer heeft mij op 20/09/2015 eruit gegooid. !!
Waarom zijn artsen altijd zo "brutaal" als het de patiënt niet zint?
Die arts schrijft u uit, maar gooit niet . Het is toch geen hamerslingeraar

TC055
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#5 , 30 jun 2016 12:25

de geneesheer heeft mij op 20/09/2015 eruit gegooid. !!
Waarom zijn artsen altijd zo "brutaal" als het de patiënt niet zint?
Die arts schrijft u uit, maar gooit niet . Het is toch geen hamerslingeraar
Ja sorry dat bedoel ik heeft mij uit geschreven :?

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#6 , 01 jul 2016 12:02

Er steekt ook een factuur bij voor zijn kosten 470€ mijn vraag is moet ik dit betalen? Is het beslissing van deze arts wat telt :( of kan ik nog iets doen? Ben echt in een diepe dipje plss geef me raadt. Alvast bedankt mensen!!
Nee, dit moet je NIET betalen, zal voor de mutualiteit zijn, zelfs al verlies je de zaak.

Je eigen arts, die je zelf eventueel meebracht, zal je wél moeten betalen.

rsca_rsca
Berichten: 44
Juridisch actief: Nee

#7 , 26 jul 2017 22:19

Beste,

Wegens pysigische medische reden was ik sinds 2014 op ziekekas, de geneesheer heeft mij op 20/09/2015 eruit gegooid. Mijn arts Pysichiater heeft een uitgebreid verslag opgemaakt en mij laten inberoep gaan tegen de beslissing van de ziekenkas omdat ik onmogelijk kan werken wat hij beslist. De rechter heeft een onafhankelijk arts aangesteld, deze arts heeft mij uitgenodigd ben er geweest, het enige wat hij heeft gedaan is mijn leven uitgehoord verder heeft hij niets gezegd.. Vandaag heb ik zijn verslag ontvangen, waarin hij vermeld dat ik niet arbeidsongeschikt ben.. Er steekt ook een factuur bij voor zijn kosten 470€ mijn vraag is moet ik dit betalen? Is het beslissing van deze arts wat telt :( of kan ik nog iets doen? Ben echt in een diepe dipje plss geef me raadt. Alvast bedankt mensen!!
Heeft u de kosten uiteindelijk zelf moeten betalen of kunnen doorgeven aan de mutualiteit?

Terug naar “Andere”