Even de situatie schetsen.
Ik ben 51 jaar. Heb al altijd gewerkt. Na reeds jaren zelfstandig te zijn met bvba, ben ik door ziekte ben ik op invaliditeit terecht gekomen ( kanker ).
Nu diende ik mijn boeken binnen te doen, faillissement, doch zonder grote schulden.
Daar mijn woning werd gehuurd op naam van de firma dien ik deze nu ook te verlaten.
Ik wendde mij tot het OCMW, maar daar kan men mij blijkbaar niet helpen, van daar hier mijn vraag.
Ik hen momenteel een uikering van 850 euro per maand, waarvan ik 200 euro allimentatie dien te betalen en ongeveer 300 euro medicatie.
Indien ik ergens ga inwonen dan val ik terug op ongeveer de helft, niet meer voldoende voor mijn kosten.
Ik heb mij ingeschreven voor een sociale woning, doch dat is niet van vandaag op morgen.
Een andere woning huren kan ik niet doordat dit te duur uitvalt, bij iemand intrekken is moeilijk daar ik verlies, doch die personen zelf ook.
Mijn domicilie kan ik niet laten staan en zonder domicilie krijg ik geen uitkeringen meer.
Iemand enig idee wat voor mij nog mogelijk is? Of op zijn minst tot wie ik mij kan wenden zonder met mijn gezicht tegen de muur te lopen?