Domociliefraude anoniem melden

Zitron
Topic Starter

Domociliefraude anoniem melden

#1 , 04 jan 2016 17:29

Nu hier toch dit onderwerp toch word aangesneden had ik volgende vraag.
Mijn vader heeft een tijd een huis verhuurd aan een kerel die dacht eerlijk te zijn .
Dit heeft enige tijd geduurd .
Toen hij uit de woning trok heeft mijn vader in alle vertrouwen het documenet ondertekent waarin hij verklaarde dat die gast het huis in goede staat heeft achtergelaten .
Toen wij van ons langdurig verblijf thuis kwamen liet onze vader zien wat die gast in feite heeft achtergelaten .
Kerel is nergens meer te vinden .
Uit goede bronnen hebben wij dan vernomen dat deze gast de woning van onze vader huurde zodat zijn vriendin een hogere werkloosheidsuitkering zou trekken en hoger kindergeld.
Onze vader heeft veel geld moeten uitbestden om dat op te knappen .
Zouden wij nog een klacht kunnen neerleggen voor domocilliefraude tegen deze kerel ?
Hij is al wel 4 weken uit de woning uit .
Is kan men deze man hier nietmeer voor straffen eens deze de woning heeft verlaten en dus nietmeer huurt .
Die gast werkte wel maar deed dit dus voor zijn vriendin en woonde aldaar dus ook blijkbaar bij volgens de buren van zijn vriendin .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 04 jan 2016 17:39

Wat is zijn voordeel?
Ik zie het niet.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

LeenW

#3 , 04 jan 2016 17:41

Fraude melden uit wraak is natuurlijk iets anders fan zijn burgerplicht doen, gelieve dan ook uw eigen topic te openen.

Reclame

bosprocureur

#4 , 05 jan 2016 08:36

maar even off-topic en alle gekheid op een stokje, "domocilie" vond ik toch één van de leukste vorig jaar :-)
:) Nog zo'n pareltje : in een ander topic was er spraken van een "attractiviteitspremie ". Uit de context is af te leiden dat het wellicht om een anciënniteitspremie gaat. Een ideetje voor een nieuw soort praatcafé?

JPV

#5 , 05 jan 2016 09:59

maar even off-topic en alle gekheid op een stokje, "domocilie" vond ik toch één van de leukste vorig jaar :-)
:) Nog zo'n pareltje : in een ander topic was er spraken van een "attractiviteitspremie ". Uit de context is af te leiden dat het wellicht om een anciënniteitspremie gaat. Een ideetje voor een nieuw soort praatcafé?
http://meta.fgov.be/CAO/330/330-2011-007072.pdf

Toch altijd even opzoeken als je denkt dat een woord fout is.

M'n dochter heeft overigens imho de mooiste van het jaar gepresteerd: tegen m'n zoon (2 jaar) die wat te graag bewegende deuren ziet: "Odin, pas op voor de scheurduif!" (schuifdeur dus).

bosprocureur

#6 , 05 jan 2016 14:42

:oops: :oops:

oeps. Even verward met allerlei " ouwewijvenpremies" , al dan niet in de vorm van extra vakantiedagen, en dergelijke.

Scorpio

#7 , 06 jan 2016 00:48

Jouw nonkel en ouders zijn volwassen mensen... Waar moei je je mee? Wie zegt dat er nu nog geld en juwelen in de woning liggen? Misschien hebben je ouders toegang tot de woning indien er iets gebeurt. Ze zijn zich duidelijk bewust van de situatie, en hebben er geen probleem mee. Of ben jij misschien belust op dat geld???

Terug naar “Andere”