Juridische hulp nalatigheid / wanprestatie van X

Mark1972
Topic Starter

Juridische hulp nalatigheid / wanprestatie van X

#1 , 28 jun 2015 15:37

Beste allemaal,
Ik zal niet het hele dossier uitleggen dat is te complex. Maar kort:

X heeft ons onterecht 3 jaar bij dragen gerekend oplopend naar 9k (terwijl ze vanaf het begin wisten en meerdere malen geïnformeerd waren dat dit een bij beroep was! En hier geen gehoor aan hebben gegeven.) tot de deurwaarder kwam. Dit is de reden dat een goedlopende startende onderneming hebben gestopt. De onderneming kon zijn verplichtingen voldoen zonder probleem alleen de 9K was teveel en dat woog niet op tegen alle inspanningen en hebben gedrongen de onderneming gestopt. Investering van 35K kwijt.

Nu heeft na veel inspanningen en vast gehoudenheid van onze kant, eindelijk iemand van X het laten recht zetten zo als het behoord “bijberoep” dus geen 9K betalen!.

Wij zien het dus nu ook als afpersing intimidatie van X om onterecht “feit deurwaarders te sturen. En niet luisteren of iets mee doet met de informatie zij krijgen van de “tegenpartij”.

Deze organisatie weet het zelf ook allemaal niet meer “geven zelf ook aan dat de regels bij hun ook niet allemaal duidelijk zijn “ en zal nooit toegeven dat ze fouten hebben gemaakt en verschuild zich constant achter ( waarschijnlijk bent u niet goed geïnformeerd. Hier koop ik alleen niet voor. ) X luistert niet en doet wat ze zelf willen waardoor ( wij bijvoorbeeld ) met grote gevolgen zitten die wij zelf moeten recht zetten. X werkt niet mee aan oplossingen maar en komt steeds met iets nieuws.

Ik ben helemaal klaar met deze amateuristische organisatie.

Op internet is eigenlijk niets te vinden als je in z’n situatie zit met zo’n organisatie.

Zou iemand mij kunnen informeren waar ik terecht kan die mij juridisch bij kan staan met mijn al 3jarig lopende gevecht met de onkundige instantie X. Die ons een hoop geld energie irritaties en een slechte situatie hebben gebracht.

Alles info is welkom, alvast bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW

#2 , 28 jun 2015 17:23

Het is tegen de forumregels namen te noemen. Verder is het moeilijk commentaar te geven zonder het dossier te kennen.

denlowie
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 jun 2015 17:48

Ik ken toch ook twee zaken waar de sociale kas uit de bocht is gegaan, bij de eerste was het veel meer dan 9K zelfs meer dan het dubbele, nu dit is orde gekomen dank zij de Vakbond van deze persoon !!

Bij de tweede persoon ook veel bijdragen betaald, hij gestopt moet een pak geld van de sociale kas terug hebben het is nu meer dan 4 jaar dat hij gestopt is maar de kas laat van zich niks meer horen.

Ik raad T.S aan om zich eens tot een advocaat te wenden en gans het dossier eens te laten uitpluizen, die sociale kassen innen maar en dit is het enigste wat telt.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Mark1972
Topic Starter

#4 , 28 jun 2015 17:53

Oeps excuses, hoe kan ik de namen censureren?
De kleine opsomming is al duidelijk "feit" dat het niet in de haak is. en al genoeg is om stappen te ondernemen.
Daarom zoek ik eigenlijk een Advocaat / Jurist of instantie die mij zou bij kunnen staan om actie te ondernemen, schade claim, ter verantwoording roepen van deze wanpraktijken.

denlowie
Juridisch actief: Nee

#5 , 28 jun 2015 18:00

Het probleem is dat de verenigingen die de belangen van de zelfstandigen verdedigen, zelf die sociale kassen uitbaten, dus je gaat altijd bij de duvel te biechtte.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Mark1972
Topic Starter

#6 , 28 jun 2015 18:07

Ja, ik las ook dat ik recht heb van de sociale kas op recht bijstand, schiet alleen niet op als het tegen hun is. Daarom op zoek naar gedreven Advocaat die vaker met dit bijltje gehakt heeft. Het is alleen raar dat ik helemaal niets kan vinden over ervaringen met deze instantie, neem aan dat ik toch geen uitzondering ben.

Mark1972
Topic Starter

#7 , 30 jun 2015 14:38

Beste FormMaster, ik heb begrepen dat het beestje bij naam noemen volgens de formregels niet mag, maar in deze situatie om "het beestje wel bij naam te noemen" wel actie stappen zijn ondernomen door betrokken partij. Misschien toch maar de formregels beetje aanpassen en vrijheid van mening over betrokken partijen te benoemen. het is maar een idee. In mijn situatie bedankt!.

LeenW

#8 , 30 jun 2015 14:49

Beste FormMaster, ik heb begrepen dat het beestje bij naam noemen volgens de formregels niet mag, maar in deze situatie om "het beestje wel bij naam te noemen" wel actie stappen zijn ondernomen door betrokken partij. Misschien toch maar de formregels beetje aanpassen en vrijheid van mening over betrokken partijen te benoemen. het is maar een idee. In mijn situatie bedankt!.
Betaalt u dan ook de kosten als die onderneming Juridisch Forum aanklaagt wegens laster en eerroof?

JPV
Juridisch actief: Ja

#9 , 30 jun 2015 20:12

U kan een voorschot van 10000 euro op de gerechtskosten die we zo riskeren te betalen overschrijven naar BE24 3770 0430 6938. Dan geef ik door aan de webmaster dat je de naam mag vermelden. Wij houden uw voorschot dan de komende 30 jaar bij tot de feiten verjaard zijn en betalen het daarna terug.

Tot dan worden hier geen namen genoemd.

Terug naar “Andere”