Beste allemaal,
Ik zal niet het hele dossier uitleggen dat is te complex. Maar kort:
X heeft ons onterecht 3 jaar bij dragen gerekend oplopend naar 9k (terwijl ze vanaf het begin wisten en meerdere malen geïnformeerd waren dat dit een bij beroep was! En hier geen gehoor aan hebben gegeven.) tot de deurwaarder kwam. Dit is de reden dat een goedlopende startende onderneming hebben gestopt. De onderneming kon zijn verplichtingen voldoen zonder probleem alleen de 9K was teveel en dat woog niet op tegen alle inspanningen en hebben gedrongen de onderneming gestopt. Investering van 35K kwijt.
Nu heeft na veel inspanningen en vast gehoudenheid van onze kant, eindelijk iemand van X het laten recht zetten zo als het behoord “bijberoep” dus geen 9K betalen!.
Wij zien het dus nu ook als afpersing intimidatie van X om onterecht “feit deurwaarders te sturen. En niet luisteren of iets mee doet met de informatie zij krijgen van de “tegenpartij”.
Deze organisatie weet het zelf ook allemaal niet meer “geven zelf ook aan dat de regels bij hun ook niet allemaal duidelijk zijn “ en zal nooit toegeven dat ze fouten hebben gemaakt en verschuild zich constant achter ( waarschijnlijk bent u niet goed geïnformeerd. Hier koop ik alleen niet voor. ) X luistert niet en doet wat ze zelf willen waardoor ( wij bijvoorbeeld ) met grote gevolgen zitten die wij zelf moeten recht zetten. X werkt niet mee aan oplossingen maar en komt steeds met iets nieuws.
Ik ben helemaal klaar met deze amateuristische organisatie.
Op internet is eigenlijk niets te vinden als je in z’n situatie zit met zo’n organisatie.
Zou iemand mij kunnen informeren waar ik terecht kan die mij juridisch bij kan staan met mijn al 3jarig lopende gevecht met de onkundige instantie X. Die ons een hoop geld energie irritaties en een slechte situatie hebben gebracht.
Alles info is welkom, alvast bedankt.