profitariaat leefloon

Markous
Topic Starter

profitariaat leefloon

#1 , 10 mei 2015 13:08

De zuster van mij was getrouwd met een zelfstandige en hebben een zoon.
Na hun scheiding is het een hoop zever geweest om alimantatie te betalen.
Uiteindelijk is dit wel goed gekomen , maar nu heeft de ex-man van mijn zuster zijn zoon al jaren de rug toegekeerd .
De zoon van mijn zuster ziet daar enorm van af tevens dat hij ook vader is geworden enz.
De huidige vriendin van mijn zuster haar ex-man zet hem tegen mijn zuster en haar zoon op .
Ik weet uit zeer goede bronnen dat de vriendin van mijn zuster haar ex-man en op grote voet leeft met het geld van mijn zuster haar ex-man .
Haar ex-man doet zijn huidige vriendin haar zoon zelfs een splinternieuwe Mercedes cadeau , dit terwijl hij naar zijn eigen zoon niet omziet .
Uit goede bronnen weet ik dat de vriendin van mijn zuster haar ex-man ofwel een leefloon heeft ofwel op ziekte is .
Ze is dan wel zo dom om haar luxe reisjes , etentjes en kleding die ze gekocht heeft op Facebook te zetten .

Kan men hier iets tegen doen ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 10 mei 2015 13:38

Dat zijn gewoonweg uw zaken niet.
U riskeert zelfs aangeklaagd te worden voor stalking.
Aangezien de man van uw zuster is gescheiden doet hij wat hij wil zonder haar (en nog minder u)
daarvan rekenschap te moeten geven. En dat in de eerste plaats met zijn eigen geld.
En met de vriendin van die man, daar hebt u zeker geen zeggenschap over.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

denlowie
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 mei 2015 14:25

Dat iedereen eens voor zijn eigen deur veegt.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Turaki

#4 , 10 mei 2015 17:21

U riskeert zelfs aangeklaagd te worden voor stalking.
Gaat wat ver, daarvoor moet er eerst worden aangetoond dat het gedrag van TS de rust bewust verstoord heeft. Ik denk eerder in de richting van laster en eerroof, indien hij bovenstaande gaat rondvertellen (met naam natuurlijk, hier is nog niets illegaal gebeurt).

Als u meent dat er misbruik wordt gemaakt van een vervanginkomen, mag u dit altijd melden aan de sociale inspectie.

Terug naar “Andere”