deskundigenonderzoek arbeidsrechtbank integratie-uitkering

68030719970
Topic Starter

deskundigenonderzoek arbeidsrechtbank integratie-uitkering

#1 , 01 apr 2015 00:43

Hoelang duurt het aantal maanden deskundigheidsonderzoek arbeidsrechtbank Gent procedure minder-validen eer er uitspraak is over integratieuitkering in 2015 en is dit dan verworven voor het leven als het onbepaalde duur is medisch ?

Volgende vraag voor iemand anders .

Als men langdurig werkloos is en integratieuitkering met werkloosheid heeft en men beledigt herhaaldelijk de vakbonden meermaals per maand gedurende jaren kunnen ze dan uw integratieuitkering verminderen is toegestaan onbepaalde duur omdat ze dit gezegd hebben en men is alleenstaand en heeft er geen bericht van gekregen . Kun je het wetboek uitpluizen en mij laten weten ?

Is dit juist en heb ik dit goed verstaan als men binnen het jaar 2 overtredingen snelheid auto heeft van meer dan 30 km toegelaten snelheid of 2 zware overtredingen door rood licht rijden of wat is 1 goed voorbeeld komt men voor de rechtbank wordt rijbewijs ingetrokken en alles opnieuw doen ?
Klopt dit heb immers zwakbegaafdheid .

[Hoofdletters ongedaan gemaakt / webmaster]

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
chantika

#2 , 01 apr 2015 01:03

Is het niet mogelijk om de vragen eens te herhalen? En dan liefst zonder al teveel hoofdletters. Vraagje is dit soms een aprilgrap?

webmaster
Beheerder

#3 , 01 apr 2015 01:25

is dit soms een aprilgrap?
Neen. (hoop ik)

Reclame

JPV

#4 , 01 apr 2015 07:44

Hoelang duurt het aantal maanden deskundigheidsonderzoek arbeidsrechtbank Gent procedure minder-validen eer er uitspraak is over integratieuitkering in 2015 en is dit dan verworven voor het leven als het onbepaalde duur is medisch ?
dat hangt af van de dokter en welke onderzoeken nodig zijn.

Als men langdurig werkloos is en integratieuitkering met werkloosheid heeft en men beledigt herhaaldelijk de vakbonden meermaals per maand gedurende jaren kunnen ze dan uw integratieuitkering verminderen is toegestaan onbepaalde duur omdat ze dit gezegd hebben en men is alleenstaand en heeft er geen bericht van gekregen . Kun je het wetboek uitpluizen en mij laten weten ?
niet omdat je anderen beledigt (tenzij men een schadevergoeding voor de rechtbank vordert), wel omdat integratieuitkering afhangt van het bedrag van werkloosheidsuitkering die je krijgt)
Is dit juist en heb ik dit goed verstaan als men binnen het jaar 2 overtredingen snelheid auto heeft van meer dan 30 km toegelaten snelheid of 2 zware overtredingen door rood licht rijden of wat is 1 goed voorbeeld komt men voor de rechtbank wordt rijbewijs ingetrokken en alles opnieuw doen ?
bij mijn weten is dit het plan, ja

68030719970
Topic Starter

#5 , 02 mei 2015 23:09

kan de vakbond uw werkloosheid en integratieuitkering als ze bv 1126 euro uitbetalen dat ik alleen voor hetzelfde bedrag maar kan kopen voor 800 euro voor mij alleen en voor 1 ander 1126 euro . als men vordering krijgt van de rechtbank krijgt men daar normaal toch bericht van is dit juist en heb ik dit goed verstaan ?

roharro

#6 , 03 mei 2015 00:15

Begrijp er niks van.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

68030719970
Topic Starter

#7 , 06 mei 2015 03:40

kunnen de vakbonden met mijn uitkering 1126 euro als ze dit uitbetalen zorgen dat ik met hetzelfde bedrag maar kan kopen voor 800 euro en 1 andere burger 1126 euro wil zeggen bij wijze van sanctie dat ze dit alleen bij mij doen ? is nu alles duidelijk en zijn er nog vraagen en dewelke wat heb je begrepen ?

JPV

#8 , 06 mei 2015 07:09

Ik versta het eerlijk geegd ook nog niet...

Een vakbond kan niet eenzijdig een bedrag verminderen, als je dat bedoelt. Men kan inhoudingen doen die hen opgelegd worden door een beslag, door een beslissing van de RVA, ...
(maar geen idee of dit jouw vraag was).

68030719970
Topic Starter

#9 , 07 mei 2015 19:48

1 persoon zonder beroep die 1 prive-ongeval overkomt auto-ongeval krijgt die bij econische ongeschiktheid bij consoldatie het zelfde bedrag uitbetaalt volgens zijn opleiding als hij wel zou werken en zijn ervaring ?
is dit juist en heb ik dit goed verstaan of is het hoger bij invaliditeit ?

JPV

#10 , 07 mei 2015 19:59

68030199970, kan je niet telkens je vraag veranderen? Eerst gaat het over een arbeidsongeval/invaliditeit (arbeidsrechtbank), dan gat het over een vergoeding voor economische ongeschiktheid (burgerlijk), ook over vakbonden. Graag eens een vraag die een stuk duidelijk gebracht is.

mava105
Juridisch actief: Nee

#11 , 07 mei 2015 20:06

en wat meer punten en komma's gebruiken zou ook al helpen.

68030719970
Topic Starter

#12 , 08 mei 2015 21:26

heb 2 jaar gewerkt in normaal circuit als zwakbegaafde en nadien alleen nog werkloosheid met integratieuitkering bij 1 schadegeval als zwakke weggebruiker als slachtoffer in zijn recht heeft men dan recht op belgische schaal als men
bv 80 percent wordt toegekend BIJ 1 AUTO-ONGEVAL 100 percent onderste ledematen en krijgt men dan 24 op 24 en 7 dagen op 7 hulp van derden verpleegster omdat men zich niet meer zelfstandig kan verplaatsen in wooning en krijgt men de totale kost van prothese en rolstoel toegekend en krijgt men daarnaast nog premies voor huisaanpassing meer dan traplift en uitgebreid zoals ook voorzien rechten bij vaph door verzekering ? en krijgt men ook privechauffeur taxi voor verplaatsingen buiten huis de volledige kost 7 dagen op 7 en krijgt men ook gezinshelpster en kuisvrouw van OCMW en mag men de uren zelf kiezen ? of door interimkantoor met dienstencheques heb deze informatie opgezocht is alles juist en heb ik dit goed verstaan en welke andere rechten heeft men eventueel nog ?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#13 , 06 jun 2015 23:02

Misschien iemand anders eens uw vragen laten opschrijven en punt voor punt in zinnen laten uittypen hier.

Ik denk dat het makkelijker zal zijn dat u uw vragen eens aan de sociale dienst van uw ziekenfonds of bij de sociale dienst van het OCMW stelt.

Terug naar “Andere”