Hoelang duurt het aantal maanden deskundigheidsonderzoek arbeidsrechtbank Gent procedure minder-validen eer er uitspraak is over integratieuitkering in 2015 en is dit dan verworven voor het leven als het onbepaalde duur is medisch ?
dat hangt af van de dokter en welke onderzoeken nodig zijn.
Volgende vraag voor iemand anders .
Als men langdurig werkloos is en integratieuitkering met werkloosheid heeft en men beledigt herhaaldelijk de vakbonden meermaals per maand gedurende jaren kunnen ze dan uw integratieuitkering verminderen is toegestaan onbepaalde duur omdat ze dit gezegd hebben en men is alleenstaand en heeft er geen bericht van gekregen . Kun je het wetboek uitpluizen en mij laten weten ?
niet omdat je anderen beledigt (tenzij men een schadevergoeding voor de rechtbank vordert), wel omdat integratieuitkering afhangt van het bedrag van werkloosheidsuitkering die je krijgt)
Is dit juist en heb ik dit goed verstaan als men binnen het jaar 2 overtredingen snelheid auto heeft van meer dan 30 km toegelaten snelheid of 2 zware overtredingen door rood licht rijden of wat is 1 goed voorbeeld komt men voor de rechtbank wordt rijbewijs ingetrokken en alles opnieuw doen ?
bij mijn weten is dit het plan, ja