verhuisd naar privé woning, schrijnend

gorens
Topic Starter

verhuisd naar privé woning, schrijnend

#1 , 14 jan 2014 15:10

Ik woon samen met mijn moeder.

Ik en mijn moeder had In Mei 2013 een appartement te huur gezien voor 650 Euro.
Wij namen TEL. contact op met de eigenaar , die liet ons weten dat wij het appartement mogen komen bezichtigen.
toen wij het appartement kwamen bezichtigen zagen wij nog vele andere kandidaat huurders voor het appartement.
kandidaat huurders kregen rondleiding om het appartement te kunnen bezichtigen.
De eigenaar liet iedereen weten dat de ramen van de slaapkamers en living eerst wordt vernieuwd alvorens te worden verhuurd.
Omdat wij van de éérste kandidaat huurders waren werd het appartement aan ons toegewezen.
na een maand kregen wij TEL contact dat het appartement beschikbaar is end at er overal nieuwe ramen in staan.
Mijn moeder ging het huurcontract teken en nam daarna intrek in het appartement.

Na het intrek in het appartement zagen wij dat er helemaal niets is gedaan. Geen nieuwe ramen gewoon niets. die huisbaas had ons belogen.
De ramen zijn echt rot, beschimmeld, schrijnend. als er harde wind is vliegen die ramen gewoon open.
De verwarming is op een mazoutketel, niet echt gezellig als jou verwarming op mazout langs de ramen door vliegt.
Wij hebben die huiseigenaar meermaals gecontacteerd. er kwam een werkman een bestek opmaken van de kosten die er moet worden gedaan.
Die werkman heeft die huiseigenaar TEL gecontacteerd voor de kosten van de ramen, maar de huiseigenaar wil daar niet op ingaan.
Nu zit ik en mijn moeder nog steeds in de kou. verwarmen maakt amper iets uit. de verwarming vliegt gewoon naar buiten. alles tocht hier .

Nu is mijn vraag wat moeten wij doen om geen problemen te hebben met de huiseigenaar ?

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding