Verleden week hebben wij van de gemeente bericht gekregen dat persoon X bij ons was ingeschreven terwijl deze persoon niet bij ons woont.
Na contact the hebben gehad met de gemeente en wijkagent moeten wij een attest bezorgen waar deze persoon woont mits de wijkagent verklaringen heeft dat deze persoon bij ons zou wonen terwijl deze vroeger af en toe bij ons was
De wijkagent is niet komen vast stellen dat persoon x bij ons woont maar gaat zuiver af op getuigenissen van mensen
Nu moeten wij gaan bewijzen dat deze persoon niet bij ons woont deze persoon is dakloos en is niet een staat een officieel document af te leveren waarin staat waar hij woont
Nu deze persoon bij ons staat ingeschreven heeft dit een nadelig effect huur sociale woning omhoog en invaliditeits uitkering naar beneden en kinderbijslag mits ik nu word gezien als samenwonende
Nu heb ik de wijkagent gevraagd om te komen vast stellen dat deze persoon hier niet woont en dit weigert zij
bij de gemeente zeggen ze dat de wijkagent een verslag heeft ingediend dat deze persoon hier wel woont en deze enkel de persoon kan laten schrappen
het antwoord van de wijkagent is de persoon is al meer dan 10 jaar als geschrapt geseind en nu hebben we een adres waar we deze kunnen bereiken dus zolang ik geen officeel document heb ik hem hier laat ingeschreven staan
dus ik zit nu met de problemen
nu hebben ze me verteld dat ik na het vrede gerecht moet gaan maar dit kan nog wel even duren ik moet voor veel dingen binnen een week reageren anders ben ik statuten kwijt zoals omnio
en de wijkagent wil echt niet meewerken ik moet dus met de bewijzen gaan komen en ik weet dus totaal niet waar en hoe ik die kan gaan krijgen