ziekte uitkering vanuit onvrijwillige deeltijd baan

oz32
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

ziekte uitkering vanuit onvrijwillige deeltijd baan

#1 , 18 jan 2023 15:30

ik ben ontslagen door medische redenen van uit metaal op 2014 met behoud van rechten en IGU onvrijwillige deeltijd .
ik ben tot 2017 deeltijd gewerkt in onderwijs als onderwijzer en ik kon niet meer werken omdat mijn ziekte verergerde was.
mijn ziekte uitkering is berekent van uit laatste deeltijdse baan en ik kreeg eerste 6 maanden 60 procent van laatste deeltijdse baan daarna omgezet naar werkloosheid bedrag.
mijn vraag is als er iemand ontslagen word door medische redenen kan hij niet als gederfde loon van zijn laatste voltijdse baan dat hij ontslagen word. of verliest iemand alle rechten omdat hij niet meer geschikt is zoveel uren kan werken en hoger bedrag niet kan verdienen.
bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#2 , 21 jan 2023 19:26

U heeft gewerkt als onderwijzer? Dan zou ik u willen vragen om uw topic volledig te herschrijven zonder de storende taal- en grammaticafouten.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Evognaf
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 jan 2023 19:47

U heeft gewerkt als onderwijzer? Dan zou ik u willen vragen om uw topic volledig te herschrijven zonder de storende taal- en grammaticafouten.
U weet niet welke ziekte de persoon heeft. De ziekte zelf kan ook de taalvaardigheid aantasten...

Reclame

Terug naar “Andere”