Waarom betaal ik me dood en ben sinds 2015 meer daan 66% invalide

Zipke
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Waarom betaal ik me dood en ben sinds 2015 meer daan 66% invalide

#1 , 15 sep 2020 12:13

ik sta sinds 2015 als meer dan 66% invalide plus een persoon ten laste die mij verzorgd omdat ik altijd beneden val in mijn sociale wonig . Maar ik betaal me dood aan medicatie en heb geen recht op sociaal tarief omdat mutualiteit niet is als errkend invalide bij fod . Ik heb elk 1 ste jaar 600 euro belastingen 2 de jaar bijna 800 euro en 2019 920 euro belastingen. Is dit mijn land . Plus de sociale huurwoning ook omhoog in prijs let 85 euro omhoog geen recht op sociaal tarief . Gisteren ga ik naar fod om herkent te worden .ik was er nog geen 5 min binnen en buiten u hoort iets binnen 3 weken . Ik kan niet lopen heb mijn vriendin altijd thuis om me te verzorgen. En die kerel wilt nog niet luisteren . Ben geschokt. Met huur elektriciteit gas eten dokters medicatie plus belastingen afbetalen. Hoe moet ik dat doen we zijn nog niet de 20 ste en ik heb nog 70 euro . Mijn been is verlamd ik hou het niet van pijn en we zijn gewoon dieren voor hun . Plus eerst moest ik 1340 belastingen betalen omdat ze mijn invalide niet ingerekend hadden ocmw heeft maanden nodig gehad om het recht te zetten verleden week kreeg ik brief we trekken 470 euro af dus nog 890 euro hoe moet ik dit blijven volhouden. Kinésithérapeute jan ik niet eens betalen. Geen geld zzgt dokter kom dan binnen 2 maanden terug triest sociale woning providentia zegt hoge huur omdat u hoge belasting hebt dus hoog inkomen voor 2 personen, ben geschokt. Sociale woning ook 65 euro opslag en ze zien me voorbij slenteren. Gisteren fod geweest 3 min en het was gedaan nog geen test en hele oude man onmenselijk. Triest

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Zipke
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 sep 2020 12:21

ik sta sinds 2015 als meer dan 66% invalide plus een persoon ten laste die mij verzorgd omdat ik altijd beneden val in mijn sociale wonig . Maar ik betaal me dood aan medicatie en heb geen recht op sociaal tarief omdat mutualiteit niet is als errkend invalide bij fod . Ik heb elk 1 ste jaar 600 euro belastingen 2 de jaar bijna 800 euro en 2019 920 euro belastingen. Is dit mijn land . Plus de sociale huurwoning ook omhoog in prijs let 85 euro omhoog geen recht op sociaal tarief . Gisteren ga ik naar fod om herkent te worden .ik was er nog geen 5 min binnen en buiten u hoort iets binnen 3 weken . Ik kan niet lopen heb mijn vriendin altijd thuis om me te verzorgen. En die kerel wilt nog niet luisteren . Ben geschokt. Met huur elektriciteit gas eten dokters medicatie plus belastingen afbetalen. Hoe moet ik dat doen we zijn nog niet de 20 ste en ik heb nog 70 euro . Mijn been is verlamd ik hou het niet van pijn en we zijn gewoon dieren voor hun . Plus eerst moest ik 1340 belastingen betalen omdat ze mijn invalide niet ingerekend hadden ocmw heeft maanden nodig gehad om het recht te zetten verleden week kreeg ik brief we trekken 470 euro af dus nog 890 euro hoe moet ik dit blijven volhouden. Kinésithérapeute jan ik niet eens betalen. Geen geld zzgt dokter kom dan binnen 2 maanden terug triest sociale woning providentia zegt hoge huur omdat u hoge belasting hebt dus hoog inkomen voor 2 personen, ben geschokt. Sociale woning ook 65 euro opslag en ze zien me voorbij slenteren. Gisteren fod geweest 5 min en het was gedaan nog geen test en hele oude man onmenselijk. Triest
Sinds 2015 gaat het maar achteruit maar je bent een ticket. 2 dokters en ocmw stuurt me naar fod omdat ze zeiden ZIPKE je kan dit niet volhouden en blijft slechter te been . Maar die dokter heeft mijn knieen vastgenomen mijn hakf zwart blauwe voet gezien . Omdat ik mijn been soms hellemaal niet voel slaagt mijn voet om . Dat was het u weet het binnen 3 weken . Mijn aanvraag was sinds oktober 2019 binnen bij fod en gisteren 3min mocht ik gaan . Door corona wou die mij super snel buiten . Dus ik betaal een taxi want zo ver van pijn kan ik niet rijden of stappen en dat was het . Ik had zoveel papieren attesten mee . Nuet nodig . Ben er van gedaan . En mij vriendin was razend kwaad . Ze zei die stelde 1 vraag en gedaan .

LeenW
Berichten: 12828

#3 , 15 sep 2020 13:07

Wat is uw concrete, juridische vraag?

Reclame

Terug naar “Andere”