Aktivering Traject VDAB

Liz2605
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Aktivering Traject VDAB

#1 , 04 sep 2020 13:36

Ik word gepest en opgezet tot falen tijdens een activering traject van de VDAB
Ik heb een advocaat genomen om de persoon in gebreke te stellen.

Kan ik via de adviserende geneesheer van de RVA een vrijstelling bekomen voor dit traject maar nog steeds ingeschreven staan als werkzoekende op basis van mijn hoogopgeleid profiel en fragiele medische conditie - sowieso vraagt de VDAB bemiddelaar niet liever om mij een vrijstelling aan te vragen - ze heeft zelf gezegd dat ze mij niet kan helpen. Advocaat kent de regel niet van vrijstelling en dus doe ik haar job ....
deze VDAB interventies van pesten en stalken zijn enkel pogingen denk ik om mij op ziekte te krijgen.

Sinds ik het traject volg, en gepest wordt, ben ik reeds in behandeling bij een psychiater en heb zelf de zelfmoordlijn reeds gebeld.

Liefst constructief antwoord aub: dank u wel Liz

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#2 , 04 sep 2020 15:22

wat u hier beschrijft over de VDAB lijkt mij heel onwaarschijnlijk.

uw mentale problemen zullen een rol spelen in hoe u dingen ervaart maar dit wilt nog niet zeggen dat men u pest en opzet om te falen.

maar u zal moeten bewijzen wat u beweert, zo niet kan men tegen u een klacht indienen

Liz2605
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 sep 2020 14:48

Staat allemaal in een brief reeds van mijn advocate. Het is jammer genoeg zeker reëel.
Emails kunnen geteld worden en de bemiddelaar heeft al minstens 5 fouten gemaakt want mijn advocate heeft het draaiboek kunnen doornemen.

Reclame

Terug naar “Andere”