hulpkas

slobbin 25
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

hulpkas

#1 , 02 feb 2020 15:38

ik sinds kort een factuur van meer dan 5000 euro ontvangen omdat ik ingeschreven was bij de hulpkas zonder dat ik het bestaan ervan wist voor de duidelijkheid heb ik aan dat btw nummer 1000 euro verdiend het probleem zit hem dan ook dat ik verkeerd ben ingeschreven door hen in hoofdberoep terwijl dit in bijberoep zou moeten zijn . jaren niks van hen gehoord heb ik na zoveel kwartalen ineens een factuur van 5000 euro hoe is dit in godsnaam mogelijk en kan ik hier iets aan doen

alvast bedankt grts slobbin 25

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 02 feb 2020 18:05

Als je niet zelf je aansluit bij een sociale kas, word je automatisch ingeschreven bij de hulp kas, ik vrees dat je deze factuur zal moeten betalen . of je zal best eens een afspraak maken met hun en alles eens in orde zetten , als beginnende zelfstandige, in hoofd of bijberoep ben je verplicht je aan te sluiten, wat u dus niet gedaan heeft .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

jef007
Berichten: 1679

#3 , 02 feb 2020 18:11

had je dan nog een andere job als hoofdberoep??

Reclame

Terug naar “Andere”