KLACHT GEKREGEN OVER ONZE PLOTS GEWONDE EZEL?

spakel
Topic Starter
Berichten: 34
Juridisch actief: Nee

KLACHT GEKREGEN OVER ONZE PLOTS GEWONDE EZEL?

#1 , 22 okt 2019 00:30

Vorige week kregen we teleoon van de politie dat onze ezel gewond was en we naar de dierenarts moesten gaan.Dat was in het rans,onze ezels staan net over de taalgrens.

Die ezels staan er al drie jaar en nu plots is er één gewond en is ook meteen al klacht ingediend wegens verwaarlozing,terwijl ik wel elke dag bij mijn ezels ga en ze verzorg.

Blijkbaar is hij door iets o wat gewond geraakt, er zijn daar nieuwe buren komen wonen en ik zie wel sporen van honden,is hij aangevallen daardoor?

Ik vermoed de manege ernaast die klacht in diende,die allen kan de ezels zien omdat de weide nog al ver van de straat ligt en omgeven is door mais en alleen de manege.


Nu hebben we de ezel meteen verzorgd ,het was een schaafwonde, en elke dag zo verder.

Na een week kregen we nog een brie van de politie met een hoop zaken die we moesten in orde stellen.

Zo moesten we al op de dag erna bewijs van dieren arts ,Hoefsmit leveren, en moet er een hok groter dan dat dat er al staat gemaakt worden.

Wij kunnen dat onmogelijk tegen die datum,(dag na de brie) in orde brengen.

Wat kan er dan gebeuren? Kunnen ze zo maar de dieren in beslag nemen zonder uitspraak van de rechter?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding