Werkloosheidsuitkering Corona Flexijob

Marcduy
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Werkloosheidsuitkering Corona Flexijob

#1 , 27 apr 2020 09:14

Rva keert geen werkloosheid uit voor een flexijobber die werkte met Dimona dagaangifte en mondelinge overeenkomst Voor de anderen (met maandaangifte en schriftelijke overeenkomst) wel. Ik kan echter wel bewijzen met mijn loonfiches dat ik Elke zondag gewerkt heb sedert 01.01.20 tot de verplichte sluiting van de Horeca.
Is dit niet discriminerend?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 apr 2020 09:50

Neen dit is niet discriminerend daar een flexi job ALTIJD een bijverdienste is, en dat je nooit een werklozensteun kan krijgen wanneer je een loon van je hoofd beroep heeft. ook de zelfstandige bij beroepers in de horeca krijgen GEEN vergoeding als zij geen volledige rsz betaald hebben of een klein gedeelte betaal je minder dan 739,05 euro, maar minstens 369,53 euro per kwartaal, dan krijg je de helft van de uitkering
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 apr 2020 14:02

Bent u in uw 4/5de job nog werkzaam of geniet u voor deze 4/5de job werkloosheidsuitkeringen COVID 19?
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Andere”