oplichters!! raad gevraagd ivm factuur te betalen

lala
Topic Starter

oplichters!! raad gevraagd ivm factuur te betalen

#1 , 08 jun 2009 12:51

goeie dag,

Ik had een vraag; ik heb een abonnement bij een gsm provider...ik betaal elke maand 10€, en de laatste keer heb ik 1.5 maand te laat betaald...
Ik heb een betaling gedaan 2 weken geleden en wat krijg ik in de brievenbus..abonnement stopgezet en de kosten daarbij 120€ plus dossier is opgestuurd naar een deurwaarde, waar ik nog geen bericht van heb gekregen...ik heb dit telefonisch vernomen na mijn contact met klantendienst..
Ik ben totaal niet akkoord met hen werkwijze!!! ok heb te laat betaald, maar heb wel betaald en zij zetten abonnement stop zonder basta en dat ik daarvoor 120€ moet betalen + 15€ + 60 € kosten dossier deurwaarder!! Dit is toch niet normaal..ik moest 20 € betalen en uiteindelijk krijg ik 195€ gelapt aan mijn been!! Wat kan ik doen!! Ik wil al het nodige doen om dit bedrag niet te betalen dus alle raad is welkom!!
Ik wil er wel bijzeggen dat ditin het verleden ook gebeurd is en dat ze de sluitingskosten van 120€ geanulleerd hebben en dat willen ze deze keer niet doen omdat ze dossier gestuurd hebben naar deurwaarder...
Wat doe ik?? al die 120€ betalen en kosten van deurwaarder nog niet betalen want heb die nog niet gekregen?
echt erg die domme proximus!!!!!!!!!! vuile oplichters

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bartie

#2 , 08 jun 2009 21:43

En u heeft niets ontvangen van een deurwaarder,

Geen enkele aanmaning,

Geen enkele melding dat men uw contract zou stopzetten?

Het ging om een contract van onbepaalde duurtijd?
Dit bericht betreft geen officieel juridisch advies. Vaak hangt alles af van feitelijkheden, die pas uit lezing van de officiële gegevens blijken...

lala
Topic Starter

#3 , 09 jun 2009 11:57

hallo,

dossier ligt bij juriste en daar heb ik nog geen bericht van gekregen...
Het is een contract voor 1 jaar en nee ik heb totaal geen bericht gekregen dat ze het contract gingen stopzetten..enkel 2 aanmaningen, de allerlaatsen..heb geregeld problemen om mijn briefwisseling naar behoren te krijgen..
Ik heb de provider dan ook aangetekend geschreven om dit alles netjes door te geven.

Reclame

Drone

#4 , 10 jun 2009 01:56

klacht indienen bij de ombudsman voor telecomunicatie, dan blijft u zaak "bevroren" en kan de deurwaarder en de provider u niks meer doen tot er een oplossing uit de bus komt.

chrisd

#5 , 10 jun 2009 08:00

hallo, dossier ligt bij juriste en daar heb ik nog geen bericht van gekregen...
Adviseurs kunnen op zich ook weer problemen opleveren.
Daarom: als je een adviseur zoekt, ga een vrijblijvend gesprek aan en alleen verder, als deze zelf een begrijpelijk idee van de na te streven oplossing noemt; anders gaan ze voor zichzelf netwerken met jouw probleem.

Terug naar “Andere”